Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat ze dan knallen vind ik niet zo'n probleem haha![]()
Ben wel benieuwd naar nieuwe producten, maar rotsen knetteren niet de laatste keer dan ik het checkte...
Bekijk bijlage 41341
Zat net de "Ninjamix" die vanaf 13 december te koop is nog even te bestuderen. Is voornamelijk spul dat dan met een ander etiketje erop verkocht wordt (knetterballen, hyperfontein, wondertollen, flitsers). Ben wel benieuwd naar de glitters, de smaragden en de jumbo knalerwten.
![]()
Nou, dat is toch mooi 15% extra sterren! Op 60 van die linten is dat iets van 660 knetters extra, voor dezelfde 2,99 Euro die je vorig jaar ook betaalde.De 2016 batch telt gemiddeld 74 balletjes, de 2018 batch ongeveer 85; dat mag ook wel met die extra lengte. Al met al dus geen groot verschil qua hoeveelheid sterren.
Denk dat het gewoon dezelfde luchthuilers zijn als in het XXL-pakket. Ander plakkertje erop en klaar is Aldi. En volgens mij zijn de stokjes gewoon even lang, als ik zo het xxl-pakket nog eens bekijk.Die luchthuilers bovenin zijn die nieuw? zit wel een lang stokje aan voor een luchthuiler, ben benieuwd hoe deze gaat
Deze zijn toch vanaf 13 december pas te koop? Lijkt me hetzelfde als de crackling balls?
Ik wel. Veel kids gooien ze pas op het laatste moment of als ze al aan staan. Of ze gebruiken er 1 om de rest mee aan te steken. En ik geloof niet dat dit zachte knallen zijn.
Kijk naar onderstaande plaatjes en kiest u maar:
[X] Rund
[ ] Stunt
Bekijk bijlage 41369
Bekijk bijlage 41370
Het is gelukkig goedgegaan. Maar zeker met die losse knetterlinten die er liggen zat een ongeluk natuurlijk in een klein hoekje wanneer je een peuk in de mond hebt bij het inladen.Hebben ze dat zo aangestoken?![]()
Kijk naar onderstaande plaatjes en kiest u maar:
[ ] Rund
[ ] Stunt
Bekijk bijlage 41369
Bekijk bijlage 41370