Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Je gaat mij niet vertellen dat ze nu geen cat1 gaan verkopen. Alles is al onderweg of ligt al in het magazijn. En waar zouden ze het dan naartoe moeten brengen? Want het is al ingekocht. Laten we het gewoon even afwachten i.p.v. onrust zaaien hier...

Morgenochtend rond 0800 ga ik onze aldi checken op cat F1 aangezien we verder vanaf morgen bijna nergens geen cat f1 meer kunnen kopen wegens de sluiting van vele "niet essentiële" winkels. Laat morgenochtend wat weten.

Als Aldi medewerker kan ik dit vertellen. Sommige filialen hebben nog helemaal niks en sommige zullen het dus (waarschijnlijk) morgen ontvangen. Verder is het een normale regeling. Alles wat vanaf bijv woensdag in de aanbieding gaat zal ook pas dan in de winkel liggen. Wordt dan dinsdag na sluiting of woensdag voor opening erin gereden. Dus als het er nu al is zul je geluk hebben, want dat zal normaal nooit gebeuren. Verder hebben de filialen wel de folder van volgende week ontvangen, maar geen losse vuurwerkfolder... Zijn er mensen met andere informatie?

20201214_183333.jpg
Beilen (Drenthe) :)
Kon lekker mijn gang gaan :) :)
De fontein uit de fonteinenmix (30 delig) zijn aanrader gaan lekker lang door!
Ook de knetterkings aanrader! Knetterlinten laten liggen omdat ik er al teveel heb van de ldl

Ga morgenvroeg toch maar effe kijken, nadat ik de kids voor de laatste keer naar school kan/mag brengen :p

Zojuist de Aldi bezocht in Utrecht Terwijde, nog niks qua vuurwerk. Staat overigens ook niks in de folder van de betreffende vestiging.

IMG-20201215-WA0000.jpg

Ik ben zelf 3 Aldi's langs gegaan maar niks..
Een vriend van mij had wel prijs in Nijmegen.

Vreemd dat de ene vestiging het wel al in de winkel legt en de ander niet.

De knetterrotjes van dit jaar vind ik persoonlijk een stuk beter dan die van vorig jaar.

Goede crackling en gekleurde sterren toegevoegd.

Oordeel zelf :)

Back
Bovenaan