Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Net ff langs de aldi gegaan hier, hier roepen ze weer 17 december... terwijl ze 2 weken terug zeiden er komt helemaal geen vuurwerk... ik snap er geen klootviool meer van. Ik ga morgen om 8 uur wel ff langs

Gaan jullie morgen gelijk als de boel open is? Zit te twijfelen.
Nu met de hele situatie dat al het cat.2 vuurwerk verboden is, komt er geheid een run op het cat.1 dat is ook al te zien bij de Lidl. En van afgelopen jaren is al te zien dat het cat.1 van de Aldi populair is dus dat zal nu zeker meer zijn. Als medewerker heb ik al van veel tieners en moeders gehoord met vragen over wanneer het vuurwerk eindelijk komt. En dat is nog in een dorp...

Wel zuur dat je nu als "gewone" vuurwerkwinkel niet meer mag verkopen, zelfs niet in de veel veiligere en gecontroleerde tijdsloten. Terwijl je om de hoek in de supermarkt gewoon met elkaar naar binnen mag stormen om vuurwerk te kopen.

Wel zuur dat je nu als "gewone" vuurwerkwinkel niet meer mag verkopen, zelfs niet in de veel veiligere en gecontroleerde tijdsloten. Terwijl je om de hoek in de supermarkt gewoon met elkaar naar binnen mag stormen om vuurwerk te kopen.

Zou me verbazen als ze het uberhaupt gaan verkopen aangezien winkels inprincipe alleen levensmiddelen mogen verkopen. De Hema mag ook enkel taart en worsten verkopen.

Hier in Sliedrecht langsgeweest en bevestigd gekregen dat het morgen verkocht wordt.
Zal vanavond even op de gok in Gorinchem gaan kijken.

Zou me verbazen als ze het uberhaupt gaan verkopen aangezien winkels inprincipe alleen levensmiddelen mogen verkopen. De Hema mag ook enkel taart en worsten verkopen.

De Hema is geen supermarkt... dus niet vergelijkbaar met de Aldi... aldi verkoopt ook andere dingen naast voedsel, waarom zouden ze dat niet mogen verkopen?

Bekijk bijlage 58584
Beilen (Drenthe) :)
Kon lekker mijn gang gaan :) :)
De fontein uit de fonteinenmix (30 delig) zijn aanrader gaan lekker lang door!
Ook de knetterkings aanrader! Knetterlinten laten liggen omdat ik er al teveel heb van de ldl

Ook toevallig wat nitro's geprobeerd? Ben echt benieuwd of deze nou te vergelijken zijn met de funke silberfontane.

Ik ben ook even langsgeweest en ze wisten niet zeker of het morgenochtend in de schapen zou liggen. Wellicht pas in de loop van de dag. Prio was laag... :bonk:

Ben net even langs geweest, ze wisten me te vertellen dat het morgenochtend pas in de schappen ligt...
Mooi man. Ik wilde vanavond even gaan. Maar dit scheelt mij weer een fietsritje. Ben je bij beide geweest? Ga ik morgenvroeg nog ff boodschappen doen:D

De Hema is geen supermarkt... dus niet vergelijkbaar met de Aldi... aldi verkoopt ook andere dingen naast voedsel, waarom zouden ze dat niet mogen verkopen?

Tja maar behoorlijk oneerlijk natuurlijk. Waarom mag je bij de Lidl een rookworst en vuurwerk kopen maar bij de Hema enkel een rookworst?
Waarom kan ik de Appie inlopen om peuken te halen maar de Primera die open is (post service punt) kan ik geen peuken halen.

Ik heb vanochtend nog even snel een bestelling cat1 gedaan bij een zaak (indien ik niks meer bij Lidl/Aldi kan krijgen), zij zeggen dat ze gewoon bestellingen kunnen aannemen voor afhalen en open blijven omdat ze een post service punt zijn.

Leg het mij maar uit.

Mooi man. Ik wilde vanavond even gaan. Maar dit scheelt mij weer een fietsritje. Ben je bij beide geweest? Ga ik morgenvroeg nog ff boodschappen doen:D

Haha, laat je wel wat voor mij liggen dan? :D

Ik was op de Pijlstaartlaan dus je zou de Johan van O. nog even kunnen checken, weet niet of die een ander beleid voeren...

Tja maar behoorlijk oneerlijk natuurlijk. Waarom mag je bij de Lidl een rookworst en vuurwerk kopen maar bij de Hema enkel een rookworst?
Waarom kan ik de Appie inlopen om peuken te halen maar de Primera die open is (post service punt) kan ik geen peuken halen.

Ik heb vanochtend nog even snel een bestelling cat1 gedaan bij een zaak (indien ik niks meer bij Lidl/Aldi kan krijgen), zij zeggen dat ze gewoon bestellingen kunnen aannemen voor afhalen en open blijven omdat ze een post service punt zijn.

Leg het mij maar uit.

Ja ik begrijp je punt. Bepaalde dingen zijn inderdaad krom geregeld en de logica is soms ver te zoeken. Sommige kunnen alles en de ander kan niets... dat is al sinds het begin van dit hele gebeuren.

Back
Bovenaan