Alcatraz

Na vorig jaar op een demo gezien te hebben waar ik het toen ook al een mooie cake vond, deze weer positief beoordeeld met een 9. De effecten zijn werkelijk een stuk groter dan van vele andere producten. Maar nl als ik ben vind ik hem voor mijzelf te duur. Mensen die deze kopen krijgen er geen spijt van, ik vond het goud prachtig!!!

Heb m gister tijdens Wolff preview ook weer mogen aanschouwen maar wat een cake is dit zeg!! Monsterlijk gaaf gewoon... Wat een grote effecten heeft deze. Gold gold gold..

30 euro, dan zeker halen? :D

Keiharde JA!
net gezien bij de rwvh en wat een super cake is dit zeg. Ja hij is duur, maar super uitgewerkt. Zo zie ik graag alle cakes en laat ook zien wat er mogelijk is met goed kruit. Zo zie je dat dat niet alles zegt. Staat voor volgend jaar genoteerd!

Zeker dit is een topper!

Wat een prachtcake is dit toch en net als vorig jaar staat hij op mijn lijst, maar dan hoop ik hem wel met een leuke actie ergens te kunnen krijgen want voor mij is de prijs toch te hoog ook al is hij het misschien zeker waard.

Filmpje van deze cake, geschoten bij de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, beste te bekijken in HD :

net op de demo gezien, een van de toppers hoor! wat een boeketten en dreunen, je kon het ook aan het publiek horen. filmpje volgt spoedig!

En nogmaals gezien in Zoetermeer, dikke topper! prijs mag wat gedrukt worden, maar als je hem kan kopen zou ik dat zeker doen!

Back
Bovenaan