Alcatraz

Deze net bij vuurwerkland Zoetermeer tijdens happy hour mee mogen nemen voor een wel hele lekkere prijs, op de demo's komt die er goed uit, hopen dat het in de straat ook zo is :D

Precies zoals op de demo's: prachtbak! Grote boeketten komen hier vanaf met 'maar 15 gram' per schot, die nog eens lang blijven hangen ook. Topper van Wolff dit!

Dit zou de mooiste pot moeten zijn van mijn collectie.
Dat heeft die ook zeker waar gemaakt!
Of de boeketten echt groter waren dan van de killer instinct van rubro, ik denk het niet.

Mooie, volle, dikke boeketten.
Die lang blijven hangen.
Ook de wind deed deze boeketten niet verwaaien maar mee waaien met de wind.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel anders heb meegemaakt dan op de laaste filmpjes..., maar dat zal wel aan mij liggen.

Of deze er volgend jaar bij komt..., als die net zo is als de 2013 versie, ik denk het wel.

De finale is trouwens super vet, de mooie knallen die vanaf de grond komen, zijn zeker dik met een mooi tempo!

Prachtige cake, super mooi en grote effecten.
Kon mezelf wel voor mij kop slaan, dat ik hem vorig jaar niet gekocht had.

Ik kon dit jaar een Goud krijgen van Marijn.
Maar de Alcatraz steekt er met kop een schouders boven uit.

2q3alvn.png

Grote kwaliteitsbrocades kwamen hieruit, die zich ondanks windkracht 4 niet snel lieten verwaaien.
Het label is ook erg fraai.

Blijft een mooie cake, maar hij viel in het niet bij de sample van Sky Palms. Heb de Alcatraz wel eens beter gezien. Ben benieuwd hoe hij op onze demo presteert.

Geschoten dit jaar,mooie cake maar met een slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Als je dit soort cakes kunt kopen, koop dan cake boxen of cakes van 20gr/schot vaak veel spectaculairder!

Als je dit soort cakes kunt kopen moet je hem gewoon kopen. Dit is echt een heel erg goede cake. Hij is iets aan de prijs, maar je krijgt er echt heel wat voor terug. Dus ik deel je mening niet.
greetzz

Back
Bovenaan