Al gepakt met afsteken?

Ze denken dat het ondanks een verbod onrustig kan worden... no shit sherlock. Sterker nog, dankzij een verbod wordt het op sommige plaatsen een drama.
Het wordt echt rellen. Dit gaan ze niet kunnen handhaven, dat is gewoon een feit. Ze mogen nog blij zijn als ze 1 januari levend uit de schilderswijk, scheveningen en duindorp kunnen komen.

Het wordt echt rellen. Dit gaan ze niet kunnen handhaven, dat is gewoon een feit. Ze mogen nog blij zijn als ze 1 januari levend uit de schilderswijk, scheveningen en duindorp kunnen komen.

Levend komen ze er wel uit! Maar denk dat bepaalde straten waar ik de namen niet van noem op de nominatielijst staan;)

Strafblad is niet verstandig voor overheid dan ga ik namelijk over van (veel) belasting betalen naar belasting ontvangen. Zelf weten.

p.s. ik heb makkelijk praten hoor, sta vrij onafhankelijk in het leven.
Hahahahaha dit is precies de flauwekul mentaliteit waar we vanaf moeten. Oprotten met dat verbod, ik ga mijn klauwen op elk stuk vuurwerk zetten wat ik te pakken kan krijgen,van weke markt het ook moge komen. Kom maar op met die kut boete en die aantekening. Klaar ermee

Nog niet, en als ik wordt gepakt prima. Is mij om het even. Ik wacht netjes tot de jaarwisseling, en dan lekker knallen. Niet ala vanouds, maar vuurwerk zal er zijn. Legaal vuurwerk dan wel.

Mooi man. Agentje of boa voor de deur.Opendoen! doe dan gewoon open. na inspectie van mijn huis blijk ik 80 cat 1 fonteinen te hebben en 1000 grondbloemen.zit precies op 24 kilo ...doei jogens! ondertussen gaat er een stadhuis de fik in door illegaal vuurwerk maar ach dat terzijde

Al heb je 1000 kilo cat 1 is het geen probleem

Overigens mag er geen huiszoeking volgen op het afsteken van cat 1 of 2.

Hahahahaha dit is precies de flauwekul mentaliteit waar we vanaf moeten. Oprotten met dat verbod, ik ga mijn klauwen op elk stuk vuurwerk zetten wat ik te pakken kan krijgen,van weke markt het ook moge komen. Kom maar op met die kut boete en die aantekening. Klaar ermee
Zijn we het ergens oneens? lijkt meer een reactie op LiamVB.

Back
Bovenaan