Rocketfreak
VWC lid
Heb ik eindelijk eens van die joekel cracklingballen besteld, mogen ze niet meer... Al enig idee voor vervangers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tot en met vandaag is dit nog mogelijk. We zijn namelijk begonnen met de definitieve logistieke planning en kunnen dit later dus niet meer wijzigen. Wanneer je nog geen bevestiging hebt ontvangen graag even mailen naar info(@)vuurwerklandbestel.nl![]()
Een vriend van mij die niet op dit forum actief is had ook een mail gestuurd over het samenvoegen van twee orders, echter heeft hij daar nog geen reactie op gekregen, hij heeft vandaag nog een mail gestuurd dus hoop dat daar wat mee gedaan wordt.
Ramon, ik ben eigenlijk een dag te laat maar sta op het punt om twee setjes Ball Pythons met daarbij de gratis 100.000 klappert te bestellen. Is het nog mogelijk deze bij de Freakbestellingen te voegen? Of moet ik serieus rekening houden met een tweede rit richting Steenbergen?
Waar zie je deze aanbieding?
Was vanmorgen net op tijd. Toen ik binnen kwam waren er 6/7 voor mij. Na een kwartier zag ik dat mijn bestelling bij elkaar gezocht werd. Kon bijna nietissen toen ik 15 doosje kometenbomben zag staan
Volgens mij waren er een paar dingen goed verstopt want hij is ruim een half uur aan het zoeken geweest. Maar dat kan de pret niet drukken. Alles compleet en netjes geholpen. Bedankt vuurwerkland Steenbergen en tot volgend jaar.
Nog meer mensen hier een overloaded besteld?
Zou je zelf een product kunnen uit kiezen?
Alles is nu wel duurder.