Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zijn bij jou de eerste vuurwerkfolders alweer op de deurmat gevallen?
Wat doe je er verder mee? Blader je ze elke avond door, leer je ze uit je hoofd, lees je alles dat erin staat, schrijf je nog lijstjes met de hand vanuit deze folders?

Laat het ons weten!

Krijg het hele jaar door folders omdat ik geen nee/nee sticker heb, omdat ik bang ben dat ik daardoor de vuurwerkfolders in december mis. Ondanks dat afgelopen jaar geen enkele vuurwerkfolder in de bus gehad:frusty:.

Hebben de eerste folders al gezien bij importeursbezoeken.. En het verbaast me hoeveel folders er nog verspreid gaan worden dit jaar.

Heb al 5 jaar geen folder meer gezien, enkel die van vuurwerktoppers maar die komt traditioneel pas tegen 23december op de mat.

Jammer, vaak neem ik ze dus maar mee vanuit de winkels

folders zijn zeker mooie nostalgie, maar tegenwoordig wil je toch wel filmpjes zien van je product voordat je even 2 a 300 euro voor een cake neerlegt.. websites hebben toch meer de toekomst

Zoals vorig jaar zal ik hier ook weer een oproepje doen in dit topic!

Misschien is het weer goed hier te delen waar jullie wel folders vandaan hebben of winkels weten die fysieke folders verstrekken! Dat scheelt mij als verzamelaar tijd om er wel of niet naar toe te gaan! Tot nu toe heb ik slechts deze flyers van Intratuin Vuurwerkbunker Zoetermeer!

Ik zal het hier delen mocht ik van meerdere winkeliers hebben gevonden!

20231116_080217.jpg

Vorig jaar alleen een flyer van tuinwereld de meeste doen het online met een webshop vind ik wel jammer altijd wel fijn om al die folders door te bladeren.

Geloof dat ik er vorig jaar maar 2 heb kunnen bemachtigen. Vroegâh de laatste keer was 2019:D maakte ik daar ieder jaar een tripje van. Dan stapte ik op de fiets en ging langs de verschillende winkels bij mij in de buurt om een folder te mee te nemen en even een praatje te maken.
Dit jaarlijkse tripje mis ik best wel. Helaas zijn de folders aan het uitsterven.:no:

Hier hetzelfde.. ik vond het geweldig om een rondje te fietsen langs verschillende zaken en fietsenwinkels te gaan om een folder te bemachtigen, ook al ging je er niks bestellen. Heerlijk om te neuzen.

Hier komt geen reclame door de bus, dus ook geen vuurwerkfolders. Vond het eerst altijd wel leuk om door te bladeren, maar ga ze niet speciaal langs halen bij de winkels.

Helaas nog geen folders ontvangen, dit geeft toch wel het ultieme gevoel dat oud en nieuw om de hoek is. Meestal vallen de folders pas eind november/begin december op de mat :handsup:

Vorig jaar heb ik er 4 in de bus gehad dus ik ben benieuwd dit jaar. Ondanks dat ik dan al klaar ben met bestellen blijft het toch leuk om te bladeren

Heb vorig jaar geen folders gekregen naar mijn idee. Dus ik verwacht dit jaar ook niks wat ik altijd wel jammer vindt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan