PyroFanatic
VWC lid
Op wat reclame in de lokale krant na heb ik hier al jaren geen folder meer gezien. Wat een gemis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik zag de vuurwerkbanner weer buiten hangen, dus ik dacht, laat ik eens vragen wanneer de folders komen! Kom binnen, hele stapel vers van de pers!Da's best snel.![]()
Yess! De eerste vuurwerkfolder 2025 is alweer een feit!!
Vroeg een paar exemplaren maar kreeg ineens een hele dikke stapel mee!
Knalbier Leiden
Bekijk bijlage 1818281Bekijk bijlage 1818282
Als we in de jaren 90 en begin 00 folders hadden gekregen waar “cakes” in stonden van 4/500 gulden, zou je toch TBS krijgen als je dat zou vragen voor een artikel, denken jullie niet
Ach toen werd er ook geroepen: ben benieuwd wanneer de benzine de 2 GULDEN+ aantikt (1997 dus), en zie hier we betalen al ruim meer als 2 EURO/L een aantal jaar.
Als je toen zei dat je bijna 5 GULDEN voor een litertje zou gaan betalen dan kreeg je zeker TBS ja hahaha.
Met het Gulden naar Euro zouden de prijzen ook gelijk blijven, echter leerde de praktijk dat dit tekentje: ƒ, simpelweg vervangen werd door deze: €.
Helaas is alles dus heel erg duur geworden en ons vuurwerk is daar geen uitzondering op.
Wel moet je het altijd blijven afzetten tegen het gemiddelde loon toen & nu, maar dan zal je ook zien dat je gemiddeld veel minder kan kopen.
Dat is iets van we niet moeten vergeten ook, de lonen zijn ook flink gestegen. in 1990 was dit bijvoorbeeld 917,91 euro en in 2018 was dit al 1586,10 (minimum)
kan je ook nog handmatig je bestelling aankruisen?Weer een stapeltje folders (lees flyers) opgepikt!
Bekijk bijlage 1818702Bekijk bijlage 1818703Bekijk bijlage 1818704Bekijk bijlage 1818705Bekijk bijlage 1818706