Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook geen enkele folder ontvangen jammer genoeg .

Wel in het lokale weekblad reclame van de Edeka in Duitsland met wat vuurwerk van Lesli

Hier nog maar 1 folder gehad van vuurwerktoppers, dus zelf maar even een foldertje bij Intratuin gehaald.

Afgelopen maandag de eerste ontvangen van een winkel in Beneden Leeuwen.
En de folder van de Aldi met cat. 1 vuurwerk.
Ze liggen klaar om in snelhechter gedaan te worden voor de vuurwerk folder map.
Ondertussen weer 2 in de brievenbus mogen ontvangen. En de folder van Breda vuurwerk meegenomen.
Het valt mij wel op dat de folders een stuk minder uitbundiger zijn geworden.
Maar 4 pagina's meestal en de kwaliteit van het papier is echt bedroevend slecht.
Maar drukwerk schijnt knetterduur te zijn, hebben we ook last met een patiënten magazine.
2 jaar geleden is het magazine kleiner gemaakt en van een mindere kwaliteit papier, maar de verzendkosten zijn ook duur tegenwoordig.

De folders van voordat er van links naar rechts geschrapt werd, waren sowieso top! Visueel veel variatie in de foldes gevuld met knalvuurwerk, pijlen, kaarsen, potten, diverse goedgevulde paketten, vaak uitgestald etc. Ik kan mij voorstellen als iemand zegt dat veel folders eentonig zijn geworden! Heden veelal vierkante en rechthoekige afbeeldingen!

Hier in het Oosten krijgen we geen folders meer op 1 na en die kwam op naam uit het Westen.
Mis de tijd van vroeger wel.
Ben zelf opgegroeid met de mooie zwarte folder met rode rand van Haarman en de rest van de folders wat in de bus kwamen vaak wel een stuk of 10.

Heb nee/nee stickers hangen dus ontvang helaas ook geen folders. Gisteren even naar een verkooppunt geweest en daar foldertjes meegenomen. Hoort er toch bij en moet de collectie natuurlijk wel weer aanvullen!

Ik heb gisteren ook een flink eind in de regio rondgereden op zoek naar folders. Ik heb er wel wat gevonden, maar de spoeling is dun. En die wordt steeds dunner. Minder winkels in het algemeen, minder winkels met een folder en de winkeliers die nog wél een folder hebben, geven steeds vaker uitsluitend een simpele flyer uit. Ik heb maar weinig ECHT mooie folders. Komende dagen nog maar verder zoeken...

Bijlagen

• 20241222_185417.jpg
    20241222_185417.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 23
Je foto staat op z'n kop. Quartel en vuurwerkbunker in Pijnacker en de Driesprong hebben ook een folder ik de winkel liggen.

Sommige folders liggen op de zijkant om het mooi als een puzzel in elkaar te laten passen ;) Gelukkig kun je je mobiel/tablet/laptop op z'n kop houden!

Quartel, Vuurwerkbunker en de Driesprong had ik eerder al wel gehaald. Dit is geen totaalfoto, maar alleen wat ik gisteren heb verzameld. Deze week nog even rondom Den Haag wat winkels af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan