Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De e-mailtjes van je gekochte items zullen vanaf nu zeker t dichtste komen bij de "ouderwetse folder"
Wel met dien verstande,je hebt dan al gekozen en gekocht.

Laatst bewerkt:
De e-mailtjes van je gekochte items zullen vanaf nu zeker t dichtste komen bij de "ouderwetse folder"
Wel met dien verstande,je hebt dan al gekozen en gekocht.
Het zijn uitnodigingen voor freakacties op basis van bestellingen vorig jaar. Ik heb daar dit jaar zelfs nog niks besteld. Folders krijg ik niet tenzij ik naar de winkels zelf ga

jaarlijks verheugen, maar nooit iets krijgen.
vorig jaar een enkeling mogen ontvangen, zelfs in de winkels ligt amper meer iets.

jammer

Inderdaad echt een gemis. Met een beetje geluk krijg ik hier een flyer in de brievenbus.

Inderdaad echt een gemis. Met een beetje geluk krijg ik hier een flyer in de brievenbus.
Zeker een gemis maar aan de andere kant hebben we nu websites met allemaal verschillende soorten kortings(freak)acties (ook nodig met de huidige prijzen).. dat had met folders een stuk lastiger geweest.

Zeker een gemis maar aan de andere kant hebben we nu websites met allemaal verschillende soorten kortings(freak)acties (ook nodig met de huidige prijzen).. dat had met folders een stuk lastiger geweest.
Ja als je het zo bekijkt, kies ik zeker voor nu.

Vorig jaar ondanks de nee nee sticker gelukkig wat folders ontvangen, kijk er stiekem toch naar uit, ook al staat er niets in dat ik niet al op de sites heb gezien...

Met een ja/nee sticker gaan hier geen folders komen. Heb wel eens gedacht om de sticker er de laatste maand af te peuteren, mja, voor die paar foldertjes. Daarnaast waren de folders vroeger vele malen mooier met toen nog rotjes, vuurpijlen en matten.

Gisteren de eerste folder binnen van Jaco Vuurwerk in Ede. Leuk om dat door te bladeren, maar als ik die prijzen zie poeh :bonk:

Ook de envelop van Velp ontvangen. Leuk die 5€ extra korting, echter spreekt het assortiment met huidige prijzen mij niet aan.

Mooi dat de eerste folders op de mat vallen. Ik hoop er ook nog wat te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan