Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Van de nieuwe losse cakes, is dit mijn favoriet. Het effect spreekt mij echt aan, vind het heel sierlijk. En dan met die mines er bij als toevoeging maakt hem helemaal af.
Vind deze gisteravond helaas iets minder. Effect is wel mooi uitgewerkt maar vind het tempo te traag. Deze cake had het naar mijn mening het tempo van het China filmpje moeten hebben
Mwa, ik vind dit effect sowieso niks voor consu cakes. Denk dat het met een voorgeladen 2 inch al beter uitpakt maar zie bij shows ook dat deze op een stil moment in 150mm formaat pas echt lekker uit komt zegmaar. Komt puur door spreiding effect is te vol en daardoor te rommelig in de cake.
Deze heeft mij heel positief verrast. Ik was gelijk verkocht op de demo... in tegenstelling tot de mening van iemand boven mij vond ik het effect juist wel erg goed geslaagd! De kleuren en mines maken hem helemaal af. Topper dit!!
Dit jaar heb ik deze niet, het effect zit een klein beetje in de dragon box. Ik zet deze op de lijst van volgend jaar. Ik vind ‘m lekker feestelijk/verrassend.
Ik weet niet waar ik naar heb gekeken vanavond maar alles behalve zwemmende sterren.. cake match totaal niet met bovenstaande, meerdere mensen dit gehad neem ik aan?