Aftershock Color Insanity

8 stuks van deze geschoten, ze knalde gewoon heel lekker, onstegen de meeste cakes makkelijk. Voor de prijs gewoon echt goed.

Ben wel een beetje bang voor de stabiliteit van de potjes, ondanks dat er flappen op zitten. Zelf heb ik dit opgelost met twee zware tegels.

Sommigen knalden echt heel hard en anderen eerder plopjes. Weet iemand toevallig of het een bepaald productie jaar was dat zo hard knalde?

Deze gekocht in de 1+1 gratis actie en ze deden het verassend goed!
Natuurlijk niet de allerhardste knalcakes, maar dat kun je ook niet verwachten voor zo'n laag bedrag.
Prima budgetpotje in ieder geval voor in een projectje.

Bij mij knalde deze andere knalcakes er uit, dus denk dat ik de "goede batch" had.
Had er 10 verwerkt in een projectje, echt mooie dingen.

Ik vond ze ook echt weer superdik! Tweede jaar op rij. Had er 4 en die warwn allemaal even dik. Knalde dumbum er uit. Volgend jaar weer

Vergeleken met de Dutch Thunder van Hardix en deze knalde de Dutch Thunder eruit. Filmpje komt er aan!

Meerdere knalcakes geschoten, alleen de Delicious Thunder ging harder. Maar voor 12,50 per 2 zijn dit toppers.

Deze gingen lekker inderdaad. Dan had ik dus ook de goede batch, want deze kwamen zeker wel boven de siercakes uit. Toppertjes.

8 stuks van deze geschoten, ze knalde gewoon heel lekker, onstegen de meeste cakes makkelijk. Voor de prijs gewoon echt goed.

Ben wel een beetje bang voor de stabiliteit van de potjes, ondanks dat er flappen op zitten. Zelf heb ik dit opgelost met twee zware tegels.

Inderdaad even 2 bakstenen, tegels of klinkers omheen zetten. Werkt petfecto.

Had er ook 2 van maar klapte best. Stak er s`middags 1 in de tuin af maar stond er ff van te kijken. Als dat had geweten had ik er een paar meer besteld.

Is het nou trouwens bevestigd dat de 2018 versie dan minder is geworden? Want dan neem ik het risico niet meer om deze te bestellen. Ik heb er gelukkig nog een aantal over en ze waren echt KEIHARD! Niet normaal anno 2018 en zeker niet voor 15mm.

Deze cake ook weggestookt in de finale van onze show, de bedoeling was een heel karton á 60 stuks, echter bleven er 23 staan door de regen. Er zijn er dus 37 afgegaan en waren een welkome ondersteuning onder de rest van de finale. De klappen zijn op film toch goed te waarnemen, in het echt was het ook prima. Wel instabiele cakes, zet deze vast!

Back
Bovenaan