Aftershock Color Insanity

De Matrix is juist al een aantal keren aangepast en nu de laatste keer wel heel overdreven. Met die rode sterren ( nou ja sterren, het is een heel boeket geworden ) is het nu echt geen knalcake meer. En met deze cake neem je ook een risico ja, maar voor het geld waar je ze nu overal voor kan krijgen durf ik dat wel aan. Je hebt nu 3/4 van deze cakes voor de prijs van 1 Matrix.

Buurman had matrix van verschillende jaren die echt prima knalden. Maar ja, als je garantie krijgt op de 17 batch van dees

Kreeg deze als vervanger voor de bestelde Demonia's die niet op voorraad waren. Komen zeker erg flinke klappen vanaf voor het formaat. Erg leuke dingen voor in de namiddag!

Vooral als het even stil is in de straat doet deze het erg goed.
De twijfel slaat toe of deze er weer komt. Maar als deze er komt dan wel direct in veelvoud.
Ik had er afgelopen jaar vier en met 3 tegelijk ging het helemaal hard.

Vooral als het even stil is in de straat doet deze het erg goed.
De twijfel slaat toe of deze er weer komt. Maar als deze er komt dan wel direct in veelvoud.
Ik had er afgelopen jaar vier en met 3 tegelijk ging het helemaal hard.

Helemaal mee eens. Ik had er 4 tegelijk, en dat ging goed los. Als je je hier een karton van kunt permitteren moet je dat zeker niet nalaten.

Vond dit ook niet echt al te best. Een leuk 'klapje' kwam er maar af, maar had er meer van verwacht, na de reacties hier in het topic.

Ik vond deze gisteren erg goed klappen hoor! We weten allemaal hoe het zit qua regelgeving in Nederland, deze is zeker wel één van de hardste knalcakes momenteel op de Nederlandse markt.

Hoe was deze vergeleken met de Unabomber dan qua burst?

Deze knalden harder dan de Unabomber. Dat is trouwens niet alleen knal.
Ik vind die kleine Color Insanity echt prima. Veel harder knalblokjes ga je niet vinden. Voor die prijs helemaal een aanradertje als je van knalblokjes houdt.

Ik kwam net een filmpje tegen van 24 stuks. Echt precies het aantal wat ik voor dit jaar heb aangeschaft en het resultaat klinkt goed!

Vond dit ook niet echt al te best. Een leuk 'klapje' kwam er maar af, maar had er meer van verwacht, na de reacties hier in het topic.

Een demo op een groot terrein of open veld geeft ondanks dat je de producten in het echt kunt aanschouwen toch niet helemaal een goed beeld hoe je het in de straat zal ervaren.

M'n neef 1tje gegeven. Krijg nu constant appjes waar dit ding vandaan kwam en of het 'illegaal' was. Is trouwens dit jaar blijkbaar met ti boeketten! Kreeg net een filmpje door gestuurd.

Back
Bovenaan