Aftershock Color Insanity

Ik had deze in 2017 voor het eerst, 4 stuks. Was zo onder de indruk, dat ik een karton van de 2027 versie heb gekocht het jaar erna. Ging helemaal nergens over, wat een geweld!

Ik had deze in 2017 voor het eerst, 4 stuks. Was zo onder de indruk, dat ik een karton van de 2027 versie heb gekocht het jaar erna. Ging helemaal nergens over, wat een geweld!

Maak ik hieruit op, dat we nog minstens zeven jaarwisselingen met vuurwerk, in het verschiet hebben? :p

Deze zijn al weer een paar jaar in de handel, nog voor dat er een thunderking verbod ten sprake kwam. Maar inderdaad, deze potjes kunnen een goed alternatief gaan vormen. Kon ze een tijdje terug nog voor 5 euro per 2 kopen, dit jaar nog niet gezien voor dat geld!

Ja dat weet ik! heb ze al jaren in de collectie. maar aangezien nu de thunderking word verboden is dit toch wel een leuk/ goedkoop alternatief.

Ik kwam nog foto's tegen van het kartonnetje van deze jetsers:

20181012_201718.jpg

20181012_201718.jpg

20181014_144608.jpg

Helaas niet gefilmd, maar ik kan me nog héél goed herinneren wat een herrie hier vanaf kwam!

Ik vond dit echt geweldige cakes, had er nog een aantal weggegeven en die gene kwamen later naar me toe om te zeggen wat een bizar goede knallen er uit zo'n mini potje komen. Jammer dat er geen zekerheid meer is bij de huidige batches of ze nog even goed zijn anders had ik ze zeker nog wel een keer ingeslagen.

Ja ik heb deze toendertijd ook gehad, waren goede cakes! Dit jaar eigenlijk niet meer naar gekeken omdat ik ze nergens voor een echt scherpe prijs kan krijgen. Toen betaalde ik 2,50 per potje.

Zieke beelden Avalanche! Jammer dat het niet gefilmd is, dat moet een beste bak lawaai hebben gegeven!

Gingen ze allemaal tegelijk???

Nu ik dit topic eens door ga, moet ik deze toch ook eens proberen. Nog nooit gehad, maar als t goed knalt lijkt het een no-brainer voor die actieprijzen!

Zieke beelden Avalanche! Jammer dat het niet gefilmd is, dat moet een beste bak lawaai hebben gegeven!

Gingen ze allemaal tegelijk???

Nu ik dit topic eens door ga, moet ik deze toch ook eens proberen. Nog nooit gehad, maar als t goed knalt lijkt het een no-brainer voor die actieprijzen!

Nee, ik heb ze destijds oplopend geschoten. Dus de eerste paar rijen met gewoon Visco verbonden, toen snelllont, en de laatste rij met tapematch.

Back
Bovenaan