Aftellen naar 2025 voor alle leden

Afgelopen vrijdag één van de beste producten op de demo van Magnum Vuurwerk en Broekhoff Vuurwek. Vorig jaar bij ons in de staat één van de beste compounds
🔥
🔥

Check hier nu de Straatfilm, helaas door de wind toch minder mooi als op demo. Maar dan nog genoten
👌🏻

1.2” Insane Crown Bomber : Straatfilm : Broekhoff Vuurwerk : 100 Shots : 2.000 Gram : 30mm :

Kleine potjes van Rubro maar knallen er lekker op. Veel schoten, niet super bijzonder qua effect maar wel lekkere burst. Ik mis nog een beetje een TI-salute ertussendoor maar dat zal wel met regels enzo te maken hebben. Prima nieuw jasje voor de heavy legend series.

Eigenlijk een dubbel zo groot potje als de meeste pearl potjes, 192 shots zoals de naam doet vermoeden. Zit nog best wat power achter, beter dan dat ze bijna uit het potje komen vallen. En leuk zo'n knetter einde. Prima spul zo in de straat, zeker met kleine kinderen. Lesli heeft wel eens een positieve uitschieter met hun vuurwerk.

De El Padrino valt in het rijtje met nieuwe floppers van GBV-Weco waarin echt veel te weinig burst is toegepast. Ik zie wel wat van de dragon tails terug maar verder vond ik het echt een te dure cake met te weinig effect. Dikke afrader, vooruit hij gaat wel lang door.

Heerlijke films allemaal zeg, bedankt. En echt een prachtig project koning, blijft mooi om die zo af en toe terug te kijken.

Echt heerlijk mooie cake (ok compoundje) dit! Redelijk snel voorbij, maar echt zo sierlijk. Fantastisch als je dit in je straat hebt staan, wel redelijk de afstand nemen (ik sta op 25 meter). Die gouden staarten, echt zo tof. Onderdeel geweest van een projectje, daarom die 3x mega mine erachteraan. Sowieso heeft Broekhoff een aantal mooie waaiercakes in deze lijn.

Alle dierencakes zijn top van China Red, laten we dat voorop stellen. Deze hebben ook een goede burst, maar vind de boeketten toch iets kleiner dan de anderen. De spinner is goed uitgewerkt bij de Rat, maar vind deze toch een van de minste van de serie. Maar goed, de lat ligt hoog in deze lijn natuurlijk. Toch wel leuk dat ik deze nog per twee heb kunnen schieten.

Back
Bovenaan