Aftellen naar 2025 voor alle leden

Leuke potjes, had er meer dan twee dozen van en is tof stookvoer. Camera had er wat moeite mee om scherp te stellen, maar alsnog redelijk op film. Mooie kleuren sowieso van deze dingen.

Hierbij ons eerste deel van de top 10 30mm compounds die wij hebben mogen aanschouwen. Blijven allemaal stuk voor stuk parels.

Nog 80 dagen !

Wolff Supremo, leuke 25mm box .

Vind zelf de dubbele crackling effecten in deze box heel mooi vanaf minuut 1:00.

Hij heeft niet veel schoten en is daardoor per schot redelijk aan de prijs, maar vond deze verrassend goede spinners hebben. Dat zie ik niet vaak meer, helemaal niet in losse cakes. De effecten zelf zijn ok, dus niet een heel bijzondere cakes maar als je van spinners houdt zeker erbij nemen. Vortex wel een goed gekozen naam dus, alsdus ook mijn maat die stond te filmen.

De finale van de cake red hem, die kleuren vond ik wel erg sterk. Effecten zijn wat mager en simpel maar toch is deze Liebefunkeln blijven hangen als een leuke cake. Verwachtingen waren laag, en aan het begin van de avond geschoten maar toch. Prima voor erbij!

Of het nu een meerwaarde had om de hummingbird per twee te schieten twijfel ik aan, mogelijk beter achter elkaar. Jaste er snel doorheen zo, maar het effect blijf ik fantastisch vinden. Helaas weinig hummer cakes te krijgen, en deze is vrij fors qua prijs. Maar toch erg tof om in de straat te hebben. Las wat klachten over slechte hummers, is mij niet bijgebleven in de straat en op film vind ik het prima overkomen

Back
Bovenaan