Aftellen naar 2025 voor alle leden

Heerlijk mooi sierproject met allemaal Broekhoff en Magnum vuurwerk producten. Eerst rustig sierlijk beginnen met de sky blue crossette, om dan een stevige waaier in te zitten (golden willow mine with blue pearl) met de blauwe pearls als brug met de crossette cakes. En dan afsluiten met stevig goud in de vorm van 3x de mega mine. Helaas niet veel meer kunnen bemachtigen, anders had ik er 5x van gemaakt. Vooral de waaier vond ik zo ontzettend sterk in de straat, echt goed uitgewerkt.

Man... krijg meteen een bak nostalgie door mijn lijf heen bij het zien van die oude Chooêt doosjes en inmiddels antieke Pro-Line labeling. Vanaf 2005/2006 letterlijk opgegroeid met de Spanish Cracker C en anderen.

Waarschijnlijk zijn jullie net zo lekker druk als wij qua verkoop dagen.
Heerlijke en inmiddels nostalgische beelden van de jaarwisseling 2012-2013. Deze compilatie stond nog niet online, maar wilde we nog graag met jullie delen. Kijk en Geniet 👌🏻😁

In die tijd nog aan de perssinaasappelen & mandarijnen en tegenwoordig aan de worst en snacks. iig een goede horeca verbetering naast de stook hoeveelheid in de loop der jaren doorgevoerd 😂. Echt een prachtige video uit een heel andere tijd. Leuk om terug te kijken✌🏻.

Back
Bovenaan