Aftellen naar 2025 voor alle leden

Heerlijke beuker blijft dit, paar keer gezien op demo's maar nu eindelijk een keer in de straat.

Demo film van de 400 shots, vond deze batch wat minder lijken dan ik gewend ben.

Heerlijke doosjes deze, lagen al even te drogen en nu eindelijk in een projectje kunnen verwerken. Vroegah voor een mooie prijs te koop en daarvoor vind ik het leuk spul! Deed het prima om 00:00u nog mee! Nu vindt ik deze redelijk duur geprijsd.

Wat een perfecte pijlen zijn dit zeg, echt prima vervangers voor de F3 single shots die we voorheen hadden. Goede doffe dreun, mooie spreiding en lange hangtime. Ik heb ze dit jaar nog niet gezien bij Zena, was ook wel een steengoede deal vorig jaar. Nagenieten van de film dan maar.

Wat een heerlijke bak is dit toch, wel iets minder geworden voor mijn gevoel tov de batch die ik in 2019 afstak. De mines lijken wat minder vol, en doordat ze niet allemaal tegelijk gaan is het effect net wat minder. Tegelijkertijd laat de thumbnail al zien hoe dik dit effect is in de straat, machtig mooi! Als je de schoten telt weet je welke batch het is ;)

De welbekende special #4 van katan alleen dan op een afstandje gefilmd gezien de buren deze afstaken. Blijft leuk spul! Geen idee welke batch het was...

Geschoten op de Ano vuurwerkdemo van 2024

Altijd voor de jaarwisseling maak ik een mooi vuurwerkproject met verschillende compounds die ik aan elkaar knoop. Dit jaar een mooie collectie van de neon maroon, tailgate fan, crash box, geisterblitz (goede batch) en de ultimate screamer 800. Ging lekker zo!

Ooit geïnspireerd door een filmpje in de mist met 6 van deze jongens, zag er erg gaaf uit. Helaas was ik te laat met deze bestellen dus maar twee kunnen bemachtigen. Nu bijna nergens meer te krijgen dus zal het hierbij blijven.

Back
Bovenaan