Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heerlijk spul dit joh! Nou ben ik sowieso wel fan van een goede fontein en kan ik van crackling geen genoeg krijgen. Deze cracker fontainen combineren deze dingen. Gaat ook echt goed hard, een normaal gesprek is niet meer te voeren. Ratelt sowieso een ouderwets matje eruit. Baal trouwens wel hard dat ik de twee pakjes die ik had besteld bij Driesprong vorig jaar niet heb gekregen, maarja tis niet anders.
Ok nou ben ik echt geen fan van Lesli maar deze aanbieding kon ik niet weerstaan. €7,50 voor deze set is echt dikke prima te noemen! Goede burst, leuke variatie en als je het doorlont heb je een prima bakkie. Vuurwerk hoeft niet altijd duur te zijn, zelfs niet bij Lesli. Ik heb er nog drie staan voor komende jaren. Deze keer wel doorlonten.
Leuke pijlen dit met een doffe dreun. Het titanium effect maakt zo'n salute af in mijn ogen, doordat je het ziet vind ik de dreun altijd wat mooier overkomen. Erg goede pijlen die ze een tijd lang bij Zena verkochten voor een mooie prijs. Leuk om gehad te hebben!