Aftellen naar 2024 voor alle leden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze box wat overhyped vind. Ja de salutes op het einde zijn goed (volgens mij miste ik er een paar), zeker voor een nederlandse compound. Maar om nu te zeggen dat deze zijn prijs en hype waard is, nah. De effecten zelf vond ik niet bijzonder goed gevuld, tempo was wel leuk zeker met de versnelling erin. Zou deze volgende keer laten liggen, voldoende beter prijs-kwalteit vuurwerk.

Aangezien ik het afgelopen jaar maar één film heb geschoten, hierbij mijn bescheiden bijdrage voor dit jaar aan dit fijne topic.

Op film lijkt de sacramentum langzaam te gaan, maar in de straat is dit echt top. De burst is uniek, spreiding enorm en gaat sowieso meekomen in al het geweld rond de jaarwisseling. Echt goede hangtime, dit is een box waar je echt van kan genieten en je geld waard is. Ik hou ook van doorrammen, maar deze moet je eens meegemaakt hebben. De camera staat op dik 25 meter en je ziet de effecten soms voorbij komen. Genieten!

Wat kan er een geweld komen uit een klein doosje, deze best solution was een van de eerste betere compounds die ik schoot op de avond. Genieten man, prachtig als zo'n doosje de lucht compleet kan vullen. Cameravrouw moest lachen omdat ze het eigenlijk niet op de camera kon krijgen, zo breed schoot deze. Echt lekker tempo ook, is weliswaar snel leeg maar ook gelijk goede chaos in de straat. Dikke aanrader van China Red!

Heerlijke cake en spijt dat ik er niet gelijk meer heb gekocht, kon eigenlijk niet geloven dat ie zo goed was als op de filmpjes maar wat een heerlijk stuk vuurwerk. Nu helaas uitloop dus zal blijven bij herinneringen.

Back
Bovenaan