Aftellen naar 2020 met Vuurwerkcrew!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kruitstress en prijsvragen stress begint nu wel echt grote vormen aan te nemen. Zoveel prijsvragen om aan mee te doen heerlijk.
het weer topic wat al weer stress momenten gaat opleveren, we komen in de buurt.

En dan ineens is het nog maar een week tot we al die prachtige collectiefoto's kunnen aanschouwen. :)

Aftellen 2019 - 21-12-2019-zwart2.jpg

Volgende week heb ik mijn bestellingen alweer in huis, onwerkelijk om over na te denken, de jaren gaan voortaan snel voorbij, wordt ouder denk ik :)

Maar zonder gekheid begint echt te kriebelen, zelf mijn zoontje is er al mee bezig, die mag voor de eerste keer samen met mij vuurwerk afsteken, en hij vindt het spannend. Denk weer terug aan mijn jeugd hoe leuk is dat.

De kriebels zijn echt enorm aanwezig, zo enorm veel zin in! En tegelijkertijd kan ik niet beseffen dat het over een week gewoon al gaat gebeuren, bizar gevoel, maar wel heerlijk!!

Hier begint het nu ook wel te komen! Dit jaar wel minder ermee bezig omdat we een kleine hebben gekregen, maar dat gaat het plezier niet minder groot maken.

En we zijn alweer een dag dichterbij. 6 dagen nog maar. ZES! Hoe snel is het gegaan, man, ik kan niet wachten!

Blijft een bijzonder fenomeen, kruitstress.. 35 jaar oud en nog steeds wekenlang die kriebels waar je niet van af komt!

Zelfde gevoel hier hoor. Waar ik soms hoor dat het minder wordt als je ouder wordt, gaat dat hier juist de andere kant op. Merk ook dat de concentratie iets minder wordt op oa het werk doordat ik met mn hoofd totaal ergens anders zit.

Kriebelssss, even een plaat van een showroom pallet dit weekend ergens :thumbsup:

20191220_192112.jpg

EDIT: ik weet niet hoe ik hem moet draaien :bonk:

En er is weer 'n dag voorbij. Nog 5 dagen tot het afhalen. Elke morgen word ik wakker met meer spanning. Nog nooit zo erg de kruitstres gehad!

Vanavond ook maar eens alles uitprinten. Daar komt met de komende drukke dagen ook niks van terrecht. Oh het komt nu wel heel dicht bij. De kerst vliegt toch weer voor bij en dan is het 1 dag overbruggen en dan mogen we het al ophalen.

Vanavond ook maar eens alles uitprinten. Daar komt met de komende drukke dagen ook niks van terrecht. Oh het komt nu wel heel dicht bij. De kerst vliegt toch weer voor bij en dan is het 1 dag overbruggen en dan mogen we het al ophalen.

Dat moet ik vanavond ook maar eens gaan regelen. Anders stress op het laatste moment:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan