Aftellen naar 2020 met Vuurwerkcrew!

Status
Niet open voor verdere reacties.
It’s the most wonderful time of the year! Dé feestmaand van het jaar is aangebroken. Sinterklaas, kerst, oud & nieuw, december heeft het allemaal! Geniet van het aftellen naar een sfeervolle kerst, de spannende afhaaldagen én de dag der dagen. Bezoek onze countdown en geniet samen van de mooiste tijd van het jaar!

December - officieel.jpg

Fijne platen weer Djaimy. En wat gaat de tijd hard zeg, het is alweer de maand der maanden.

Sinterklaas is alweer het land uit, maar ik zie nu pas dat ik de afbeelding van Facebook vergeten ben hier te plaatsen. Ik wilde hem jullie toch niet onthouden!

Sinterklaas - officieel.jpg

En een recente plaat voor het WK-darts van morgen:

Aftellen 2019 - darts.jpg

Nondeju, zeg... Wat gaat het hard. WK darts inmiddels ook weer lekker begonnen, dan weet je dat het dichtbij komt!

De mooiste twee weken van het jaar . De boom in huis overal demo,s ,lekker het forum over struinen heerlijke opbouw naar de dag van het jaar

Over 2 weken is het alweer zover... het bestelde vuurwerk mag worden afgehaald! Wat vliegt de tijd voorbij. Om de aanloop naar de zo gewilde afhaaldagen nog wat op te vrolijken, hebben wij in samenwerking met Vuurwerkmania nog een winactie opgezet. Wil jij over 14 dagen een doos Monsterride ophalen? Bekijk dan snel ons forum en doe mee!

14 dagen - afhalen - officieel.jpg

Dit jaar helaas een lager budget voor vuurwerk wegens omstandigheden, maar dat betekent niet dat ik er minder zin in heb! Laat het maar snel de 28e zijn :handsup:

Nog even wachten tot 31 december 18.00 uur en dan kan ik samen met mijn zoon de eerste stapjes maken tot liefhebber van vuurwerk te worden. Nu al bijna elke avond leuk fonteintjes afsteken en crackling balls. Kijk daar eigenlijk meer naar uit dan 00.00 uur

Gisteren naar de eerste demo van het jaar geweest na de freakmiddag in Breda vorige week. Kruitstress begint te komen maar wat hebben we toch een mooie hobby!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan