Aftellen naar 2014 voor alle leden!

Nog 61 Dagen!
En we zijn weer een dag verder :). Tijd gaat nu wel snel gelukkig maar we moeten nog 2 maanden. Vandaag in het teken van Halloween een lekker schreeuw singleshot:wink:. De ghost king die ik al een paar jaar in mijn collectie heb en zeker een aanrader is. Vindt ze beter als menig fluitpijl, maar denk dat dit misschien ook wel een beetje aan de fluitpijlen ligt die ieder jaar slechter worden.

Om november maar knallend van start te laten gaan hierbij 1 van de toppers van vorig jaar: De Salute Cake 1 'in shock'

Benieuwd of ze het dit jaar weten te evenaren :wink:

Waarom plaats je die vreselijke muziek onder een vuurwerkfilmpje, vind het niks bijdragen aan de cake ofzo...

Jaaa daar is de vraag dan toch:D Voor jou/jullie een vraag, voor mij een weet.....

Nee, ik ben niet ervaren, en heb ook geen interesse, in eindeloze videobewerking. De reden is dat ik de reacties van de meekijkende buren weg wilde werken. Ieder zo zijn eigen idee en mening.

Jaaa daar is de vraag dan toch:D Voor jou/jullie een vraag, voor mij een weet.....

Nee, ik ben niet ervaren, en heb ook geen interesse, in eindeloze videobewerking. De reden is dat ik de reacties van de meekijkende buren weg wilde werken. Ieder zo zijn eigen idee en mening.

Hoe heet dat nummertje dan klinkt wel chill?

Back
Bovenaan