Aftellen naar 2014 voor alle leden!

Nog 63 dagen!
Mijn laatste project wat ik afstak met Oud en nieuw. Wordt overigens dit jaar vele malen beter:wink:.
In dit project is een linx pot te zien van original fireworks, een ghost song(ook original) en 2 keer de delicious thunder(Rubro). Gaf zeker wat chaos!

Even een kleine kantekening.
Is het niet de bedoeling dat je je eigen filmpjes online zet in dit topic?
Ajaxciedjuhh zet nu een VWCrew filmpje erop wat ze zelf al hebben staan in het Countdown topic van hun zelf.

Just a question.

Wauw!!!!!!!
waar is dit mirakel gebeurt dan ??
zo nondeju zeg, wat had ik dr graag bij willen zijn

Dat "mirakel" was een compilatie van shows die ik in dat jaar heb bezocht, Best of the best, voor mij de mooiste showmomenten van dat jaar. Die van dit jaar is nog in de maak, en komt met de Feestdagen :cool:

62 Dagen, de old-school Yellow Cabs:

Nog 62 dagen!
Vandaag een filmpje van de flashrocket van original. Zeker een aanrader dit!
Let niet op het commentaar van mijn ouders.

Dat "mirakel" was een compilatie van shows die ik in dat jaar heb bezocht, Best of the best, voor mij de mooiste showmomenten van dat jaar. Die van dit jaar is nog in de maak, en komt met de Feestdagen :cool:

mooi hoor, zit varsseveld der ook bij AKA masceleta ?
hoeveel show's zitten hierin verwerkt
mooie muziek erbij
geef je wel een tip voor de volgende keer,
zou ik de volume van de muziek ietsie zachter zetten,
zodat je optimaal kan genieten van de knallen..

al met al een top filmpje !!
thnx voor 't delen

Nog 62 dagen!

Hier een projectje van afgelopen jaarwisseling met de laatste 3 salvo's (was vergeten te filmen:p) van de Immortal Gold, daarna de Artillery Cannonade met de laatste 30seconden de Amazing Screamers (geloof ik) en de Silver Salute, met als afsluiter de Woede:)

http://www.youtube.com/watch?v=VKYRYbYgUpM

Back
Bovenaan