[AFGELAST] Vuurwerkbunker.nl Katwijk - Pyro Freaks Katwijk - 20 december 2022

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Vuurwerkbunker.nl Katwijk - Pyrofreaks Katwijk
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Katwijk
Locatie: Rijnmond. Het vuurwerk staat opgesteld aan de Kanaaldijk aan de andere kant van de Binnenwatering. Het publiek heeft het beste zicht vanaf de Rijnmond.
Datum: Dinsdag 20 december 2022
Start demo: 20:00 uur
Start spektakelshow: 20:30 uur
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Show design: Evento Fireworks
Max. kaliber demo: Consumenten vuurwerk t/m 30mm
Max. kaliber show: Professioneel vuurwerk t/m 65mm
Collectie: Vuurwerkbunker, Argento, Luypaers, Funke, Lesli, Vuurwerktotaal
Bijzonderheden: Productdemonstratie Vuurwerkbunker.nl Katwijk / Pyroshop Katwijk en spectaculaire finale show (met professioneel vuurwerk t/m 65mm!)

De jaarlijks terugkerende vuurwerkdemo van Vuurwerkbunker.nl staat weer op de planning, dit maal te Katwijk waar Pyro Freaks Katwijk met passie de Vuurwerkbunker runnen. Dit jaar gaan we keihard uitpakken met een mooie demo en super dikke finale show als nooit tevoren!

We hebben er enorm veel zin in en gaan ons uiterste best doen om er weer een leuke en spectaculaire avond van te maken.

Laatst bewerkt:
Yes, deze staat met hoofdletters in de agenda. Deze editie is bijna een thuiswedstrijd. Vakantie maar even een paar dagen uitstellen :)

En de volgende demo alweer, top. Nu al benieuwd wat ze er weer van gaan maken.

Goed om te zien dat ook deze demo weer doorgang lijkt te vinden. Schrijven we op, zien t.z.t. wel of we kunnen!

Hierbij even een belangrijke mededeling.

Ik heb een fout gemaakt in de datumvermelding.

De demo is NIET 19 december, maar op dinsdag 20 december 2022!
Graag de wijziging allen opnemen in de agenda, want het zou zonde zijn als je er een dag te vroeg staat te wachten.

Excuses voor het ongemak.

Graag de wijziging allen opnemen in de agenda, want het zou zonde zijn als je er een dag te vroeg staat te wachten.

Ach, je kan er beter te vroeg dan te laat staan :p

Beetje gekke dag op een dinsdag, vrijdag of zaterdag 16/17 december lijk me een veel betere datum maar daar zal wel een reden voor zijn. Dit kan zomaar eens 1 van de weinige demo's zijn in het land dit jaar en als Evento / Tobias de eindshow ontwerpt dan kan ik dit al helemaal niet aan me voorbij laten gaan. Ben ook erg benieuwd naar ( nieuwe ) productie van veel producten dus een extra reden om er heen te gaan :)

Hier het linkje naar de originele bron Vuurwerkbunker: https://pijnacker.vuurwerkbunker.nl/shows

In het kort wat er nu dus staat:

26 november, Milheeze, 20u
20 december, Katwijk, 20.30u
31 december, Katwijk, 18u

SHOWS-AANKONDIGING-2022.png

Nee toch? Maar, sinds wanneer kunnen we hier in Nederland het weer voor over 4 dagen voorspellen.:rolleyes: ?

Back
Bovenaan