[AFGELAST] Vuurwerkbunker.nl Katwijk - Pyro Freaks Katwijk - 20 december 2022

Drommels! Eindelijk eens een keer wat in de buurt! Erg jammer om dit te moeten vernemen! Als iemand van PFK dit kan bevestigen?!

Heel zuur, had me er erg op verheugd. Misschien een leuke kortingsactie als troost? #letmebestingy

Het zit de mannen van Pyro Freaks Katwijk dit jaar niet mee. Eerder al de show in Valencia die niet door kon gaan vanwege het slechte weer en nu de demo en spektakelshow die vroegtijdig afgelast moet worden. Ik heb alle demo's van Vuurwerkbunker door de jaren heen bijgewoond en keer op keer weten ze een erg goede demo en een uiterst spectaculaire show neer te zetten. Zeker nu in combinatie met de Pyro Freaks Katwijk had het een super dikke editie moeten worden. Dit is toch wel een flink baalmoment, want wat heb ik hier naar uit gekeken. Laten we hopen dat dit volgend jaar alsnog plaats kan vinden.

Zonde! Had het er zelf niet bij kunnen zien, maar keek toch wel echt uit naar de beelden. Zeker nu ik de show bij Ano had gezien en me werd verzekerd dat die van Katwijk een tandje harder zou worden. Groot gemis!

Jij bent niet buiten geweest de afgelopen dagen ?

Gezien mijn opmerking zal je denken dat ik mijn grot niet uitgekomen ben, laat ik het anders zeggen, gezien het weer vanavond had het door kunnen gaan, mbt opbouwen gister was het misschien wat in het water gevallen:rolleyes:

:D
Ik woon zuidelijker dus ik kan het ter plekke nu niet beoordelen.
Gisteren was het al niet best maar vandaag is het hier nog geen seconde droog geweest.

Ik hoop dat men van PFK met Koningsdag wel weer los kan gaan. Ik was vorig jaar net van tevoren weg toen ik er in het weekend zat. Ik zit nu wel een midweek in Katwijk dus pak het mee als het aan de orde is.

Net op tijd gelezen dat de demo geannuleerd is. Zat al in de auto ik dacht kijk nog even voor het adres toen zag ik dat het niet doorging… Balen zeg! Had er echt zin in. Er zijn al zo weinig demo’s in de buurt dit jaar. Gaat weer een avondje sfeer proeven…

Back
Bovenaan