Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sjiek man! Gefeliciteerd. De stage plek en hulp in het bouwen doe ik al een tijdje op de achtergrond. Ik zou ook graag nog mijn papieren willen behalen.
Het is al even geleden maar aangezien ik vandaag, met wat vertraging, van de Kiwa mijn certificaten voor Pse en Grootvuurwerk heb ontvangen, leek het me wel leuk om iets te vertellen over de opleiding tot vuurwerkdeskundige/pyrotechnicus.
Bekend terrein... Lees demo Vuurwerk Orthen.
Gefeliciteerd weer ervaring rijker en natuurlijk veel kennis opgedaan.
Ik hoef niet de exacte bedragen te weten, maar hoeveel kost zo'n cursus? (Misschien wil het UWV wel een gedeelte meebetalen.)
Maar veel plezier er mee!
laat me het dan even wetenBekend terrein... Lees demo Vuurwerk Orthen.
Gefeliciteerd weer ervaring rijker en natuurlijk veel kennis opgedaan.
Ik hoef niet de exacte bedragen te weten, maar hoeveel kost zo'n cursus? (Misschien wil het UWV wel een gedeelte meebetalen.)
Maar veel plezier er mee!
Gefeliciteerd Ed. Ik ben wel benieuwd of het je veel moeite heeft gekocht om de stages te kunnen doorlopen ? Meen me te kunnen herinneren dat dat vroeger nogal een probleem was. benieuwd of dat nu nog steeds zo is.
Nee de stages was voor mij geen probleem omdat ik al wat shows had gedaan bij het schietbedrijf waar ik voor werk, Caffero. Maar voordeel aan deze opleiding is ook dat je een optie hebt op een pakket waarbij de vereiste stages, voor de vakgebieden die je kiest, inbegrepen zijn. Zo ben je er dus zeker van dat je ook daadwerkelijk je certificaat kan behalen. Daarna blijft het natuurlijk de vraag of je als freelancer ergens aan de bak gaat of iets voor jezelf wilt gaan doen.
D
Nee de stages was voor mij geen probleem omdat ik al wat shows had gedaan bij het schietbedrijf waar ik voor werk, Caffero. Maar voordeel aan deze opleiding is ook dat je een optie hebt op een pakket waarbij de vereiste stages, voor de vakgebieden die je kiest, inbegrepen zijn. Zo ben je er dus zeker van dat je ook daadwerkelijk je certificaat kan behalen. Daarna blijft het natuurlijk de vraag of je als freelancer ergens aan de bak gaat of iets voor jezelf wilt gaan doen.
D
Gefeliciteerd man!!!
Ik heb een vraag en misschien weet jij het antwoord.. weet je of je met papieren vanuit Duitsland bijvoorbeeld gewoon in Nederland mag werken? En andersom ook? Of zijn die diploma's per land geldig?