AFGELAST Groningen 19-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Groningen
Provincie: Groningen
Wanneer: 19 december 2009
Tijdstip: nog niet bekend
Opdrachtgever: nog niet bekend
Schietbedrijf: Cafferata
Kaliber: consumenten en theatervuurwerk

Laatst bewerkt:
dat zal dan een demo van www.rn-online.nl zijn, een Cafferata dealer in Groningen die aan de Lavendelweg zit. Als ik vanmiddag op tijd thuis ben zal ik ze 'ns even bellen over het wat en hoe laat. Dank voor 't ontdekken en melden, Moontan. Heb ik weer even de kans te kruitsnuiven :D

Richard, en jij alvast bedankt voor je veldwerk.
Wie weet hebben ze ook een schietlijst voor ons?
Zou mooi zijn als ze Showtime schieten, is nog te weinig vertoond bij de demo,s

Ze verkopen zelf geen showtime. Mischien dat ze een finale schieten met dat erin ? gezien ze ook theater vuurwerk gaan schieten ?

Dit gaat NIET door!

Ben vanmiddag even langsgefietst. Het zag er uitgestorven uit maar er kwam net een vriendelijke jongedame aanrijden. Die legde me uit dat ze wel een schietvergunning hadden weten te krijgen, maar geen evenementenvergunning. Nog via andere bedrijven geprobeerd enz. etc. maar zonder succes. Ze hadden de bezorgde buurt graag even kennis laten maken met het moois wat ze verkopen.

Ik werd binnengelaten waar nog druk gewerkt werd aan de balie. Een mooie grote ruimte, met prachtige bruine bar in een hoek, die ook verhuurd wordt voor feesten en bruiloften enzo. Nu in één hoek alle dummy's, en aan de andere kant een grote balie. Zag er absoluut goed uit.

Showtime verkochten ze niet, dus ik heb nog met klem aangeraden dat er volgend jaar bij te nemen. Maken ze tenminste een inhaalspurt op de kosten voor bunker en vergunningen enzo, 't is dit jaar hun eerste jaar :)

Reactie op het verhaal van Richardus hierboven....

Wij verkopen wel Showtime artikelen.

kijk voor meer informatie op onze site www.rn-online.nl

Lavendelweg 25
9731 HR Groningen.

Richardus, bedankt voor de positieve reactie over onze winkel.

Back
Bovenaan