[AFGEKEURD] Ram

FireDragon

VWC lid
Deze cake is helaas afgekeurd voor 2011!

Artikelnummer: 181
Artikelnaam: Ram
Bruto Gewicht: n.b.
Netto Kruitgewicht: 480 gram
Aantal Schoten: 60
Effectomschrijving: red comet, green comet, gold comet, silver glittering willow, green glittering willow, gold glittering willow, crackling bouquet to silver palm
Tijdsduur: 15 seconden
Stijghoogte: n.b.
Richtprijs: €42,50

Filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Witte Tenten voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
YES!!!!
Had er nog een uur geleden op msn met een liefhebber over, wanneer er nou eens een goede z-shape cake kwam op de markt.
Witte Tenten doet hier iets mee, ik weet zeker dat deze het goed zal doen.
Die boeketten hoeven naar mijn mening niet eens is, maar het is een mooie extra.

En dan de prijs!
Goed!
Op de lijst!

Prachtige cake.
Heb een geluidloosprojectje op de planning staan. Het enige wat nog mistte was een z-shape tail cake die eindigde met een boeket. Top! :)

42.50 in een paar seconde is veel geld, maar met korting komt er een mooie prijs uit.

Kwaliteit ziet er ook super uit dus ook hier staat ie op de lijst. :D

Heerlijke cake.
Goed tempo, mooie heldere kleuren, en een leuk boeket als finale. 2 van deze is een mooi begin.

Leuk tempo maar wel jammer dat het dan zo snel voorbij is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet volledig overtuigd ben van deze cake.
Misschien ben ik de enige, maar ik vind het net iets te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Aan de andere kant zijn de andere cakes die z shape hebben nog wel iets duurder.
tja, ik weet het nog niet. Nog een aantal keer kijken en een nachtje over slapen.

greetzzz

ze hadden d'r wel wat minder glittering in mogen gooien, waren de laatste 3 rijen (van de 6) voor 't eindshot tenminste niet zo hetzelfde geweest...

Erg mooi kleurgebruik en hij ramt er lekker op los met zijn hoge tempo.
Aan de ene kant vind ik het een geweldige bak. Ik wou hem eerst in een kleurprojectje verwerken, maar toen kwamen de crackling tails en de boeketten (had ik ook wel verwacht hoor), waardoor hij misschien beter tot zijn recht komt als op zich zelf staande, losse cake.

De kwaliteit is echter van zowel de tails als de boeketten weer goed af te lezen en ik ben erg benoewd hoe deze op demo's gaat bevallen.

Leuk dat er zo vroeg in het jaar al wat nieuws geshowt wordt. Nu de Steenbok nog :D

Zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit!:) maar toch, het is wel weer €42,50 als je de volle mep moet betalen... 30 euro was denk ik meer op z'n plaats geweest.

Ik wacht eerst nog wel even tot november of december totdat ik een demo heb gezien. Ik vind namelijk dat je pas (goed) kan oordelen als je iets in het echt hebt gezien!

Das snel conclusies trekken :shocked: Wil eerst deze cake wel eens hier in het echt op een demo meemaken.

Ik snap je reactie, zelf nog nooit bij Witte Tentenverhuur (Marijn) gezien dat de producten op de demo van mindere kwaliteit waren dan productvideo's.

Hopelijk is dat nu ook niet het geval, en dan kunnen we toch wel zeggen dat dit een top product is.

Even los van de quote op Dmenrapstar:

Evelien heeft ons verteld dat haar favoriete product op de Nederlandse markt de 'Super 500' van Wolff was, het concept van de 'Ram' komt redelijk overheen, hebben jullie (mensen achten WTV) met die gedachte de 'Ram' geproduceerd?

Ziet er zo op de film netjes uit. Toch weer iets wat ik altijd net miste en voor een showtje zeker handig bruikbaar :)

Evelien heeft ons verteld dat haar favoriete product op de Nederlandse markt de 'Super 500' van Wolff was, het concept van de 'Ram' komt redelijk overheen, hebben jullie (mensen achten WTV) met die gedachte de 'Ram' geproduceerd?

Dit was ook mijn eerste gedachte. Niet dat Evelien verteld had dat de super 500 haar favoriete product want dat wist ik niet.
Maar wel dat deze cake wat lijkt op de super 500, maar dan een ingekorte versie.
Ook zijn de tails mooier dan die van de super 500 en missen hier natuurlijk de fluiters.

greetzzz

Oja, nog even over de prijs.. Tja. Het is betrekkelijk. Lijkt/is misschien aan de hoge kant, maar als het kwalitatief gezien een hoogstaande cake is, waar we over een paar maanden wel achter zullen komen, ben ik wel bereid om dit bedrag er voor neer te tellen. De meeste leden hier krijgen toch wel een leuke korting lijkt mij :)

ze hadden d'r wel wat minder glittering in mogen gooien, waren de laatste 3 rijen (van de 6) voor 't eindshot tenminste niet zo hetzelfde geweest...

maar leuke cake, met goed tempo. Er zijn weinig of geen van dit soort cakes in 't land.
Toch word ik er niet dolenthousiast van ofzo, weet niet waarom. De prijs is ook best logisch, denk ik, want vermoed dat deze in 't echt indrukwekkender is dan op film. En vergelijk eens met de toch mindere M85 die al €37 kost...dan is dit meer waar voor je geld.

Ik weet niet of ik iets mis ofzo of dat ik nog niet zo warm loop voor cakes in mei.

Kijken of m'n enthousiasme nog komt, zeker nav reallife ervaringen van leden alhier. Nu zie ik een goeie cake die ik niet zou aanschaffen. Mening: neutraal.

Mooie cake hoor. Zie het al helemaal voor mij, 2x in v-shape :D :D

Leuk dat ze zo vroeg in het seizoen als een prijs en filmpjes hebben. Goede zaak!

mij doet het aan de Space temple van Royal denken!
en de 2 zijn bijna gelijk geprijst!
persoonlijk kies ik dan tog voor royal!
maar wie weet overteugd deze cake mij wel op een demo!

Back
Bovenaan