[AFGEKEURD] Ram

hij is wel ERG snel leeg..
neemt niet weg dat het een erg mooie cake is..
maar voor die prijs laat ik hem dan toch echt staan!

Ik vind hem erg tof, lekker tempo en een mooie afsluiter.
Persoonlijk zou ik nog 2 rijen glitter inleveren voor 2 rijen fluit, past wel in zo'n bak, gewoon als 2 laatste rijen voor de eindsalvo. :rolleyes:

En die 42,50, ja, dat is best geld voor zo'n snelle cake, maar goed, die Woede was nog véél sneller en van hetzelfde prijsniveau haha, dan valt dit eigenlijk toch wel weer mee. :p:wink:

hij is wel ERG snel leeg..
neemt niet weg dat het een erg mooie cake is..
maar voor die prijs laat ik hem dan toch echt staan!

De bedoeling van zo'n cake is, is dat de tails zich als kogels uit een machinegeweer het luchtruim zoeken. En dat is iets waar de Ram in slaagt, mogen we oordelen van dit filmpje.
En dat effect is iets waar sommige mensen heel erg op kicken.
Zelf vond ik het vroeger ook teveel geld, ik vond het altijd als romeinse kaarsen, maar nu vind ik het echt vet!
En als je zo'n cake afsteekt om 0:00, garantie dat je de aandacht trekt.
Daarom koop ik de Ram ook.

Ik vind de ram een mooie tussenweg en vind dit een prachtig stukje vuurwerk net als de super 500, maar bij de super 500 ben je gelijk zo'n 99 euro kwijt en vind de ram daarom ook goed werk van wtv. een prima alternatief. oke hij is korter en sneller leeg maar als je dit effect prachtig vind dan zit je niet gelijk aan zo'n dure bak vast. kortom echt super van wtv. oh ja krijgt een ram ook korting op dit bakkie? :p

Laatst bewerkt:
Mooie cake en absoluut niet duur. Het is een 500grams cake voor minder dan 50,- euro met goede tails, kwalitatieve z-shape uitvoering en een finale met volle boeketten. Hij is alleen snel voorbij, maar die snelheid hoort er wel in te zitten bij dit soort cakes. Alhoewel... 1 versnelling lager had ook nog wel gekund.

De pot is heel wat te duur voor die ene 15 seconden... Het is ongeveer 3 euro per seconde! vind ik toch iets te veel...

Wordt deze binnenkort misschien nog ergens geschoten op een demo?
Hoe vaker ik het filmpje kijk, hoe mooier ik hem vind :D

De pot is heel wat te duur voor die ene 15 seconden... Het is ongeveer 3 euro per seconde! vind ik toch iets te veel...

Ga een shells of proffi blokken schieten. Wat maakt de prijs per seconde nou uit? Liever 45 euro voor 15 seconden iets waar je blij van wordt dan 45 euro voor 3 minuten lang poef poef ..... poef ....... poef......

Nee dankje, dan toch liever geweld. Vind het een gave cake!

Wat een ding! Nondeju.
Hij schiet erg breed, heel de straat zal verlicht zijn als je deze cake afsteekt. De tails zijn ongekend, zo goed heb ik ze (enkeling daargelaten zoals van Rubro), nog niet vaak gezien.
Maar dan... Het finale salvo... Crackling??? Ik zie op de China film toch echt iets anders.. Erg jammer.

http://www.youtube.com/watch?v=-JVrqRfJx6o

Wow, wat een prachtige tails!!! :shocked:
Die zal erg gaaf zijn in de straat inderdaad, hopelijk volgen er veel films van. :)

Na wat twijfelen laat ik hem toch maar op mijn lijst staan. Een goede tailcake misstaat immers ook niet in de collectie en is weer eens wat anders!

Ook dit jaar proberen we jullie op de hoogte te houden van artikelen die niet te leveren zijn of op zijn of bijna op zijn bij de importeurs. We zullen de informatie plaatsen zodra we dit van de importeurs door krijgen.
Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!

update 23-12
Geheel niet leverbaar: Ram (Witte Tenten/Marijn)
Iedereen die deze bij ons besteld heeft krijgt een mail, je kan zelf een vervanger uitkiezen.

Gaat niet zozeer over artikelen bij ons (staan er ook tussen die we nooit in assortiment gehad hebben) maar over de voorraad bij de leveranciers:

Iemand die er meer over weet waarom deze, volgens 123vuurwerk, in zijn geheel niet leverbaar is? (die alles doorgeeft van wat ze van de importeurs doorkrijgen)

Ik vond dit ook erg vreemd, even belletje gepleegd zojuist en helaas, het is waar, hij zal niet te koop zijn, want hij is afgekeurd!
De reden van afkeuring is formeel nog niet bekend, dat zullen we laten nog weleens horen dan, maar gisteren is ie er in ieder geval niet doorheen gekomen en zal hij worden teruggehaald door Witte Tentenverhuur.

Voor volgend jaar staat hij gewoon weer op de planning, dus hopelijk komt het dan goed! :) Baal er persoonlijk wel van, die tails had ik toch graag live in de straat gezien.

Belachelijk dat er zoveel is afgekeurd van de witte tenten, maar goed er zal wel een "goede" reden voor zijn. Hopelijk komen ze allemaal in wel goed gekeurde vorm terug.

Ha, Goedzo witte tenten!

Deze bak was zo'n onzin he!

Kun je het mischien beter uitleggen, want snap dit bericht niet helemaal?

Zeer jammer dat hij is afgekeurd, want vind hem zeker gaaf.
Zeer mooie tails in een heerlijk tempo.
Prijs is mischien wat aan de hoge kant, maar voor een goed stuk vuurwerk wil ik gerust betalen, en al helemaal met een eventuele korting bij een winkelier.

Kun je het mischien beter uitleggen, want snap dit bericht niet helemaal?

Zeer jammer dat hij is afgekeurd, want vind hem zeker gaaf.
Zeer mooie tails in een heerlijk tempo.
Prijs is mischien wat aan de hoge kant, maar voor een goed stuk vuurwerk wil ik gerust betalen, en al helemaal met een eventuele korting bij een winkelier.

haha Wesley,

Natuurlijk zal ik uitleggen waarom ik blij ben dat deze cake is afgeschaft!

Kijk, De cake opzelf is na mijn mening totaal niks mis mee.
nah, eigenlijk wel, aangezien dit -en ja, het blijven mooie effecten- nog steeds maar simpele tails zijn!, Zo was dat ook met de Tomahawk, de Viva la Vida en de Tiger Tails van lesli, Simpel weg,Tails!~. en ook bij die 3 cake's zijn erg slechte reactie's op gekomen!
Wat ik dus niet snap is dat bij deze cake WEL de goede reactie's op zijn gekomen. Is dat simpelweg: omdat het Lesli is. of zitten daar meer redenen achter?
Is het tempo van de Ram dan echt zo veel sneller dan die 3 cake waar ik het over heb, en dat het daarom volgens de meeste hier, opeens een van de meest fantastishe cake's moet zijn?

Ook vind ik het, Aangezien het, nog steeds alleen maar tails zijn, erg vaag dat ze voor deze bak bijna 45 euro vragen!
Hij is ook binnen, hoeveel seconde zal het zijn.. 9/10 seconde WEG!

Ik was blij dat deze cake is afgeschaft, omdat ik het een van de meest slechte potten van prijs/kwalitijd(en tijd) vind!
Voor een cake van bijna 45 euro, zou ik als consument echt iets beters verachten dan(zoals de onwetende 43euro uitgevende consument dit zal omschrijven)"lichtkogeltjes met staarten eraan"!

Koop dat 2 X de Joris rampestamper. ben je goed koper uit, en het is veel mooier!

Is het zo duidelijk geworden?,
heb ik het duidelijker geargumenteerd?

MVG. Tom:):bye:

:cool:

Bedankt voor je argumenten Tom, dan is jouw opmerking wat duidelijker. :wink:

Ben het daarbij echter totaal niet met je eens, want een "simpele tail" zit in zo'n kleine romeinse kaars of de colour pearl-cakes. Dit zijn serieus goed uitgewerkte tails, mooie kwaliteit, mixed, dus zeker niet "simpel".

Nou kan het zijn dat jij tails niet interessant vind, dat maakt de cake zelf echter niet slecht. Het is een waaier, je betaalt dus ook voor lucht, want hoe meer volume, hoe hoger de transportkosten, dan erbij dus een goede kwaliteit tail erin, maakt het een duur dingetje. Dat heb je er voor over, of niet, maar er zijn er dus zat, zoals ikzelf ook, die voor een dergelijke cake wel het geld neertellen, zulke mooie tails zie je te weinig in vuurwerk.
Daarin verschillen we dus van mening en ben blij dat jij die zo uitgebreid toelicht met wat voorbeelden. Zie ook de tailcake in het Buurtassortiment of de Showtails, in het pakket was ie 17 euri, als losse cake 30, maar wél dikke tails. Dan zie je ook de discussie over geld ontstaan en dat de één het een prachtcake vindt, de ander heeft hem liever niet, die houden niet van tails. :wink:

Overigens vind ik het wel apart dat jij het leuk vindt voor een importeur dat een product wordt afgekeurd, enkel omdat jij de cake niet goed of leuk vindt. Bedenk wel wat dit voor een importeur betekend, ook qua kosten, ik vind niet dat je dat iemand kunt gunnen, maar ook dat is mijn mening. :)

Back
Bovenaan