Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hij is wel ERG snel leeg..
neemt niet weg dat het een erg mooie cake is..
maar voor die prijs laat ik hem dan toch echt staan!
De pot is heel wat te duur voor die ene 15 seconden... Het is ongeveer 3 euro per seconde! vind ik toch iets te veel...
Ook dit jaar proberen we jullie op de hoogte te houden van artikelen die niet te leveren zijn of op zijn of bijna op zijn bij de importeurs. We zullen de informatie plaatsen zodra we dit van de importeurs door krijgen.
Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!
update 23-12
Geheel niet leverbaar: Ram (Witte Tenten/Marijn)
Iedereen die deze bij ons besteld heeft krijgt een mail, je kan zelf een vervanger uitkiezen.
Gaat niet zozeer over artikelen bij ons (staan er ook tussen die we nooit in assortiment gehad hebben) maar over de voorraad bij de leveranciers:
Ha, Goedzo witte tenten!
Deze bak was zo'n onzin he!
Kun je het mischien beter uitleggen, want snap dit bericht niet helemaal?
Zeer jammer dat hij is afgekeurd, want vind hem zeker gaaf.
Zeer mooie tails in een heerlijk tempo.
Prijs is mischien wat aan de hoge kant, maar voor een goed stuk vuurwerk wil ik gerust betalen, en al helemaal met een eventuele korting bij een winkelier.