Fred (Moontan) heeft mijn eerste tip al verwoord, alleen is de hij de Texas Hold'em Poker Cakes vergeten, deze moet gewoon voor iedereen verkrijgbaar zijn

Maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel een fantastische "lokker" voor desbetreffende winkelier.
Verder zijn er super goede cake(s) (assortimenten) de deur uit gegaan (redenen prijs te duur, of veiligheid / constante kwaliteit niet goed) Ik zou toch proberen deze cakes op de 1 of de andere manier terug te halen, want ik blijf dit een groot gemis vinden.
1. Eastar
2. Tracer
3. First Class Cakes
Hiernaast is het misschien slim te kijken naar de sterke punten van de bestaande producten en deze samen te voegen tot een nieuwe cake. Een voorbeeld: neem het laatste effect uit de nieuwe cake "Camuro" maak hier een nieuwe 500 grammer van. Tis gewoon een prachtig effect, mooi als losse cake, maar ook in een show te gebruiken.
Wat ik heel graag zou willen is leuk vuurwerk voor overdag, dit mis ik echt. Je hebt bijvoorbeeld van die cakes met rook effect, maar dit zal wel niet mogen in NL. Ik schiet overdag meestal knal en gilcakes maar daar houdt het wel mee op, dit lijkt me een gat in de markt, valt hier niks voor te bedenken?
Ik heb nog wel meer ideeen, maar mail me maar even dan Roderick, want ik wil niet heel mn ideeenbus rondschreeuwen op het internet
En tot slot zijn bepaalde Hardix cakes in mijn ogen duidelijk toe aan een update, maar dit wil ik eveneens niet online roepen, want dan kraak in mijn ogen onnodig cakes af die andere mensen misschien nog wel waarderen.