Adrenaliner [Compound

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03886
Artikelnaam: Adrenaliner
Bruto Gewicht: 23.400 gram
Netto kruitgewicht: 3.379 gram
Aantal schoten: 128 schoten
Effectomschrijving: Dubbele compound die de adrenaline door je lijf laat knallen! De 1e compound geeft al aardig gas en is al een show op zich met verschillende kleuren en effecten. De 2e compound gaat pedal 2 the metal en maakt deze dubbele compound helemaal af. Reken maar dat de mensen staan te juichen bij deze geweldenaar!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/2
Adviesprijs: €349,50
Voorverkoopprijs: €329,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Screenshot_1.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier hou ik wel van, vooral die tweede, lekkere chaos op het eind. Over de prijs zeggen we niks..:bonk:

Ik zal maar doen alsof ik geen 15e omlabeling van de Big Momma zie.. :rolleyes:

Leuke box, vind die 2e wel wat rommelig

Eens maar sommige andere nieuwe producten hebben wel meer reviews. Ik vind vooral het tweede gedeelte geweldig van deze box, maar lees hier links en rechts mindere berichten over Lesli.. zit dus een beetje in dubio voor die 299

Ja wat moet je er van vinden, lookalike 200 van de big momma.

Ik zou op mijn beurt dan zeggen dat je beter een bigmomma met 2x futuristic salvo kunt combineren heb je een beetje het zelfde voor 30€ minder ook.
Maar goed, als product is het wel aardig maar meer ook niet.

Staat hier bij de lokale dealer nu voor 229. Nog niet overtuigd.

Overigens is dit een dubbele compound met in totaal meer (zelfs 368?) dan de hierboven genoemde 128 schoten.

Ik heb deze vorig jaar mogen winnen met de VuurwerkPlanet prijsvraag.

Deel 1 is een omlabeling van de Big Rhino/Big Momma, deel 2 een omlabeling van de Need 4 Speed (Yakuza).

Kooiloos dus, deel 1 beviel me toch wel echt goed! Deel 2 (moest helaas via reservelont) had echt een gestoord tempo, alleen een matige burst.

1726576278555.png1726576302007.png

Laatst bewerkt:
Ben t helemaal eens met bovenstaande reactie van sodeknetterlint . Voor kooiloos is het best wel een prima bak echter is deel 1 zeker beter dan deel 2. De vele salvo's in deel 2 maken de kleinere boeketten iets goed maar dat had gewoon de zelfde grootte moeten zijn als in compound 1.

Ben t helemaal eens met bovenstaande reactie van sodeknetterlint . Voor kooiloos is het best wel een prima bak echter is deel 1 zeker beter dan deel 2. De vele salvo's in deel 2 maken de kleinere boeketten iets goed maar dat had gewoon de zelfde grootte moeten zijn als in compound 1.
Het voelt een beetje als bij sparerib express. Ene helft zijn echt malse stukken ribs van de slager, maar de andere helft lijkt uit de supermarkt te komen.

Deze ook gehad afgelopen jaarwisseling. Gave bak, viel alleen halverwege stil bij mij (door de regen waarschijnlijk). Daarna reservelont gebruikt en lekker door geknald! Ga kijken of ik het filmpje nog heb!
Wel een groot verschil tussen 1 en 2 qua burst, maar het tempo van 2 maakte wel weer een hoop goed! Allebei wel 2 lekkere rammers, maar vond het niet echt passen bij elkaar (daarom ook los geschoten)

Back
Bovenaan