Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
van de week langs geweest.
eerst lagen er altidj 2 soorten confettischieters van 70 en 80 cent een draaimechanisme en een drukknop.
die lagen er nu beide niet maar wel een andere evrsie van 55 cent.
tevens waren er ookal confettierollen.

de sterretjes,ijsfontijnen, lotus bloemen, kinderpakket, morning glory,s en branders waren er nog niet, misschien aan het eind van deze week? ( begin november?)

Inderdaad zijn er nu nog alleen de confettiblasters en de wensballonnen bij de meeste vestigingen.

Zelf werk ik op het distributiekantoor en ik ben dus ook de eerste die het zal weten als de sterretjes of morning glories weer binnenkomen. Hoop ze elke week weer tegen te komen.

En dan heb ik er ook nog eens korting op! Geweldig!

Hier liggen ze al hoor, sterretjes, Morning Glory's, kinderpakketten en confetti blasters. De ijsfontijntjes zijn helaas op.
Maar is nog restvoorraad van vorig jaar.

Inderdaad zijn er nu nog alleen de confettiblasters en de wensballonnen bij de meeste vestigingen.

Zelf werk ik op het distributiekantoor en ik ben dus ook de eerste die het zal weten als de sterretjes of morning glories weer binnenkomen. Hoop ze elke week weer tegen te komen.

En dan heb ik er ook nog eens korting op! Geweldig!
heb de wensballonnen hier helaas nog nooit gezien in amersfoort :/

Nee Steef, heb even navraag gedaan. Aankomende week komen de eerste orders binnen.
Binnen 2 weken liggen de morning glories dus weer in de eerste (Of bijna alle) winkels.

En zouden er nou al wel wat te verkrijgen zijn bij de action ??
Ik zie het nog niet bij de 100 nieuwste artikelen staan.

vandaag 2 van die confettiblasters (draaimechanisme) meegemaakt, binnenshuis...: ZOOI! hahaha. Geen geld man voor zoveel kleurrijke troep! De jarige was er blij, vooral toen bleek dat het ook best snel weer opgeruimd was :D

Gisteren een wensballon van de Action getest.
Ik moet zeggen, ik ben positief verrast!

Ballon is van redelijk formaat, in lekker felle kleuren (mijne was blauw!) en het brandstof blokje gaat snel aan.
Ballon vult ook lekker snel met hete lucht en stijgt goed snel op. En blijft daarna nog vrij lang branden.

Ik geloof dat ik ze voor die €1,85 p.s. wel vaker ga inkopen ipv bij de Makro voor €4,50 per 2.

Hier in de Action (Maasmechelen - Maaseik) liggen tot nu toe alleen nog maar wensballonnen en confettischieters die er al het hele jaar liggen :)

Whahaha, die confettischieters van action heb ik nog leuke herinngeringen aan :P
Vet lachen die dingen. En nog een must have:
Pingpongballen voor rookbommen :P xD

Bij de jumbo (Arnhem zuid) liggen de sterretjes, ijsfonteinen en kinderpakketten inmiddels in de winkel

zo de action ligt weer vol met vuurwerk! dus meteen maar spullen ingeslagen voordat het uitverkocht is :)

prijzen van de sterretjes zijn wel licht verhoogt!

prijzen zijn :

Morning glory= 0,95 euro
sterretjes = 0.95 euro
ijs fontein= 0.95 euro

hier een paar foto's

34o3qk9.jpg

fdhco3.jpg

2czx3mh.jpg

k9jdlj.jpg

en als extra heeft action ook hele goedkope torches! voor deze heb ik 5.19euro betaald! hij heeft een hele grote vlam , ideaal om showtjes te schieten!

29p92jo.jpg

(Foto's niet gebruiken zonder toestemming!)

(even ter bevestiging! deze sterretjes en morning glory's worden normaal afgestoken en worden niet gebruikt voor gekke dingen!!)

--pyro99:bye:

Die aansteker is troep. De mijne was binnen een dag stuk en zo heb ik van meerdere gehoord dat die snel stuk was.

Heb die aansteker ook en werkt al een jaar prima.
Wel 1 nadeel je moet elke keer het gas opendraaien voordat hij het doet.

haha niet echt , het is gewoon om de maand december rond te komen , en dit is een hele goedkope manier!

--pyro99:bye:

Gewoon in een keer de fik er in, heb je gelijk een super fontijn :D , nee je moet er een "muurtje" van maken in je tuin dat je een grote muur van sterretjes hebt.

En zo te zien houd je wel van sterren :wink: :devil:

Back
Bovenaan