Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Gewoon in een keer de fik er in, heb je gelijk een super fontijn :D , nee je moet er een "muurtje" van maken in je tuin dat je een grote muur van sterretjes hebt.

En zo te zien houd je wel van sterren :wink: :devil:

waarom krijgen mensen altijd van die gekke ideen als ze een doos sterretjes zien :rolleyes:

--pyro99:bye:

Hoeveel kosten een ze appart? :p

Ben eens benieuwd, het in gedachten om als er sneeuw ligt een hele lange rij van Morning Glory's te maken. Tegen elkaar aanzetten recht op in de sneeuw.

Zodat de hele rij aangaat de een onsteekt de ander, lijkt me wel een leuk effect geven haha

Paar posts boven je:

Nee, hij geeft hier aan dat hij het gaat gebruiken om de maand december rond te komen.
Maar mijn vraag was, hoe hij dat dan ging doen. Op welke manier afsteken:)
Maar goed, anders heb ik het gewoon verkeerd begrepen:p

Hoeveel kosten een ze appart? :p

Ben eens benieuwd, het in gedachten om als er sneeuw ligt een hele lange rij van Morning Glory's te maken. Tegen elkaar aanzetten recht op in de sneeuw.

Zodat de hele rij aangaat de een onsteekt de ander, lijkt me wel een leuk effect geven haha

Morning glory= 0,95 euro voor 24 stuks
sterretjes = 0.95 euro voor 80 stuks
ijs fontein= 0.95 euro voor 5 stuks

zo de action ligt weer vol met vuurwerk! dus meteen maar spullen ingeslagen voordat het uitverkocht is :)

prijzen van de sterretjes zijn wel licht verhoogt!

prijzen zijn :

Morning glory= 0,95 euro
sterretjes = 0.95 euro
ijs fontein= 0.95 euro

hier een paar foto's

34o3qk9.jpg

fdhco3.jpg

2czx3mh.jpg

k9jdlj.jpg

en als extra heeft action ook hele goedkope torches! voor deze heb ik 5.19euro betaald! hij heeft een hele grote vlam , ideaal om showtjes te schieten!

29p92jo.jpg

(Foto's niet gebruiken zonder toestemming!)

(even ter bevestiging! deze sterretjes en morning glory's worden normaal afgestoken en worden niet gebruikt voor gekke dingen!!)

Hoe kom je aan zo karton sterretjes?

Ja, maar in de action ligt het los. Ik vraag hoe die er aan komt. Werkt die er of heeft die t gevraagt.

Ik werk in het distributiecentrum maar heb die kartonnen nog niet hoeven tillen, maar goed ook, anders ben ik helemaal gek zon dag xD

Inderdaad zijn er nu nog alleen de confettiblasters en de wensballonnen bij de meeste vestigingen.

Zelf werk ik op het distributiekantoor en ik ben dus ook de eerste die het zal weten als de sterretjes of morning glories weer binnenkomen. Hoop ze elke week weer tegen te komen.

En dan heb ik er ook nog eens korting op! Geweldig!

Weet je dan ook wanneer ze komen bij de Action's in Rotterdam?

Creme Brulee brander werkt matig. Heb hem ook. Vlam doet het goed. Voor het aansteken van aansteeklonten is hij ideaal.

Stoken om 00:00 uur is lastiger, je moet steeds eerst dat knopje open draaien voor je kan drukken en je vuur krijgt.

Stefano1997. Deze spullen liggen al bij de Actions in Rotterdam.

Ja, maar in de action ligt het los. Ik vraag hoe die er aan komt. Werkt die er of heeft die t gevraagt.

het ligt los in de winkel , maar als je het vriendelijk aan een medewerken van de action vraagt ,haalt die achter een karton voor je !

Morning glory= 0,95 euro voor 24 stuks
sterretjes = 0.95 euro voor 80 stuks
ijs fontein= 0.95 euro voor 5 stuks

Doelde eigenlijk op karton prijzen. Zodat ik een leuk letterbordje kan maken!
VWC in de sneeuw haha!

Of moest je standaard prijs betalen?

Dat staat op het karton zelf. (Zie foto)
In een karton van sterretjes: 25 keer 8 doosjes van 10 sterretjes, 2000 sterretjes dus.
In een karton van Morning Glory: 30 keer 4 doosjes van 6 stuks, 720 morning glories dus.

@pyro99
Mooi ingeslagen! Wat ga je ermee doen als ik vragen mag? Of ga je ze allemaal los afsteken :p ?
Mocht je er iets vets mee doen, maak je dan een filmpje?

Doelde eigenlijk op karton prijzen. Zodat ik een leuk letterbordje kan maken!
VWC in de sneeuw haha!

Of moest je standaard prijs betalen?

Je betaalt gewoon de standaard prijs , het is helaas geen vw winkel :P

dus je betaalt voor een karton morning glory (30) : 25.50 euro
en een karton sterretjes (25) : 23.75 euro

kost geen drol dus ;p

--pyro99

Back
Bovenaan