Garden of Eden

Ik kreeg net een mailtje van Haring vuurwerk uit Almelo of ze mijn Garden of Eden voor mij moesten uitpakken ofniet. Ik heb geen idee of ze dit vragen voor als de cake binnenkomt of dat ze reeds bezig zijn met het uitpakken en voorbereiden.

Ik ben iig blij dat ik m dit jaar toch maar besteld heb:)

Zeer maar dan ook zeer trieste zaak. Zal wel een andere importeur hebben geklaagt dat die bak van Royal beter was dan die van hem. Dieptriest. Hadden we eindelijk een goede bak is ie er niet meer.:cry:

Erg jammer dat we niet zelf de gelegenheid krijgen het bekend te maken op de fora.

Alle 6 de cakes zijn door het Ministerie van VROM afgekeurd. De precieze redenen zijn ons nog niet bekend en we zijn druk bezig het keuringsrapport in handen te krijgen.

De batch Garden of Eden is door een aangemelde instantie goedgekeurd in China en we beschikken uiteraard over het keuringsrapport en het bijbehorende certificaat. Daarom hebben wij zelf ook onze vraagtekens bij de gang van zaken.

We weten dat dit het topic van de Garden of Eden is maar we willen jullie bij deze ook op de hoogte stellen dat 2 cakes uit de China by Night serie ook zijn afgekeurd. Meer nieuws daarover volgt.

We zullen jullie uiteraard op de hoogte brengen van de verdere gang van zaken.

Uhhhhh geachte medefreaks....

Wie heeft het berricht bevestigd dat de GOE afgekeurd zou zijn...??
Ik lees hier namelijk van niemand wie dit ook daadwerkelijk bevestigd zou hebben (Uit betrouwbare bronnen), zoals een importeur of Royal zelf!

Erg jammer dat we niet zelf de gelegenheid krijgen het bekend te maken op de fora.

alle 6 de cakes zijn door het Ministerie van VROM afgekeurd. De precieze redenen zijn ons nog niet bekend en we zijn druk bezig het keuringsrapport in handen te krijgen.

De batch Garden of Eden is door een aangemelde instantie goedgekeurd in China en we beschikken uiteraard over het keuringsrapport en het bijbehorende certificaat. Daarom hebben wij zelf ook onze vraagtekens bij de gang van zaken.

We weten dat dit het topic van de Garden of Eden is maar we willen jullie bij deze ook op de hoogte stellen dat 2 cakes uit de China by Night serie ook zijn afgekeurd. Meer nieuws daarover volgt.

We zullen jullie uiteraard op de hoogte brengen van de verdere gang van zaken.

Huh.. Maar dan wordt er maar 2/3e van dit pakket goedgekeurd en dan gaat het ook helemaal mis?
Wat een ramp dit.. GOE, CBN...

Uhhhhh geachte medefreaks....

Wie heeft het berricht bevestigd dat de GOE afgekeurd zou zijn...??
Ik lees hier namelijk van niemand wie dit ook daadwerkelijk bevestigd zou hebben (Uit betrouwbare bronnen), zoals een importeur of Royal zelf!

Slimmert ben je he, RF jeroen is van royal, waar denk je dat rf voor staat?

Slimmert ben je he, RF jeroen is van royal, waar denk je dat rf voor staat?

Rustig, dat bericht werd nét vóór hem geplaatst dus hij had nog niet ge-refresht ofwel hij had dit nog niet gelezen. Hij was gewoon net wat later, zie dat ook in.
Rustig met de mede freaks.

Back
Bovenaan