Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
je moet toch ook 16 zijn ?Stond vandaag bij de kassa bij de action.
zegt de kassiere "wij verkopen geen vuurwerk aan mensen onder de 18 jaar"
en op het pakje wijzen hielp niets...
denk je iets te mogen, mag het toch niet
(Ik ben 15)
Haha eigenlijk best dom van ze. Ik denk dat jongeren tussen 12 en 16 de beste doelgroep zal zijn. En ja ze zouden het vanaf 12 jaar mogen kopen.
Laat dat nou ook juist de groep zijn, die de sterretjes niet gaan gebruiken zoals de bedoeling is...![]()
Ik hoop dat winkels zoals de Action, de Big Bazar, xenos etc. dit soort producten het hele jaar door gaan verkopen, hoeven we niet duur te bestellen op Internet of bij speciale vuurwerkdealers
Je kan ook gewoon nu inslaan en het bewaren voor de rest van het jaar
De Action heeft een veel te wisselend assortiment om langer dan 2 maanden vuurwerk in de winkel te hebben liggen.
Ja maar dan moet er weer geld van me budget af om voor het hele jaar in te slaan![]()
Kun je party crackers niet gewoon eten? Of zijn het confetti shooters?
@Redband: ik wijs je er even op dat de benaming "categorie 1" is en geen "categorie A". Er bestaat niet zoiets als categorie A. Weet niet hoe jij aan die term komt, maar overal op VWC staat toch echt categorie 1. Om verwarring te voorkomen wil ik het even de wereld uit helpen![]()
Ik ga zo lang de Action in Zaandam. Als ik wat kan vinden maak ik foto's ervan
Later ga ik nog even langs de Bazaar, Xenos en Lidl denk ik.