Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Stond vandaag bij de kassa bij de action.
zegt de kassiere "wij verkopen geen vuurwerk aan mensen onder de 18 jaar"
en op het pakje wijzen hielp niets...
denk je iets te mogen, mag het toch niet
(Ik ben 15)

wel raar want op de verpakking staat 12 jaar. En idd dan zou het 16 moeten zijn en geen 18.

Volgens mij mogen winkeliers zelf leeftijdsgrenzen bepalen voor producten. (Natuurlijk niet lager dan de aangegeven leeftijd). Dus de Action wil gewoon 18-jarigen voor sterretjes :p

Haha eigenlijk best dom van ze. Ik denk dat jongeren tussen 12 en 16 de beste doelgroep zal zijn. En ja ze zouden het vanaf 12 jaar mogen kopen.

Zal zo eens bij de Action in papendrecht kijken of er wat te halen valt.
Leuk spul voor weinig centen als ik de beelden zo zie ;)

Ik hoop dat winkels zoals de Action, de Big Bazar, xenos etc. dit soort producten het hele jaar door gaan verkopen, hoeven we niet duur te bestellen op Internet of bij speciale vuurwerkdealers

Je kan ook gewoon nu inslaan en het bewaren voor de rest van het jaar :wink:
De Action heeft een veel te wisselend assortiment om langer dan 2 maanden vuurwerk in de winkel te hebben liggen.

Ja maar dan moet er weer geld van me budget af om voor het hele jaar in te slaan :shocked:
Je kan ook gewoon nu inslaan en het bewaren voor de rest van het jaar :wink:
De Action heeft een veel te wisselend assortiment om langer dan 2 maanden vuurwerk in de winkel te hebben liggen.

Wat zijn die party crackers?
Ze liggen ook bij ons, maar leek mij geen Cat. A vuurwerk.

Het lijkt mij een goed idee als de leden van vuurwerkcrew eens bij Action aankloppen voor meer Cat. A vuurwerk te laten verkopen. :D

Kun je party crackers niet gewoon eten? Of zijn het confetti shooters?

@Redband: ik wijs je er even op dat de benaming "categorie 1" is en geen "categorie A". Er bestaat niet zoiets als categorie A. Weet niet hoe jij aan die term komt, maar overal op VWC staat toch echt categorie 1. Om verwarring te voorkomen wil ik het even de wereld uit helpen :)

Kun je party crackers niet gewoon eten? Of zijn het confetti shooters?

@Redband: ik wijs je er even op dat de benaming "categorie 1" is en geen "categorie A". Er bestaat niet zoiets als categorie A. Weet niet hoe jij aan die term komt, maar overal op VWC staat toch echt categorie 1. Om verwarring te voorkomen wil ik het even de wereld uit helpen :)

Klopt heb je gelijk in.
Gebruik de termen wat gebruikt wordt in een spelletje voor vuurwerk. :D:D

Ik ga zo lang de Action in Zaandam. Als ik wat kan vinden maak ik foto's ervan :D
Later ga ik nog even langs de Bazaar, Xenos en Lidl denk ik.

Back
Bovenaan