Actie foto's van jouw o&n

Tunit

VWC lid
Post hier actie foto's van jullie oud en nieuw!

Ik ga maar als eerst!

Messier D van Thor
MessierD.jpg

Flash Rocket
FlashR.jpg

Onbekend.
Onbekend.jpg

Laatst bewerkt:
Je hebt een paar leuke foto's Patrick.:wink:
Helaas heb ik alleen filmpjes gemaakt. Je zult het dus niet van mij moeten hebben in dit topic.
:bye:

Bedankt.
Tja alles staat wel op film met de camera van de buuren. Mijn eigen camera ging net twee weken voor oudjaar kapot en is voor 6/8 weken terug naar de fabriek! Dus maar wat foto's met de oude camera gemaakt!

Laatst bewerkt:
my.php
[/URL][/IMG]

Ik weet niet hoe je ze groter kan krijgen op het forum, maar eventjes er op klikken kan toch wel:p

Nou ja je ziet waarschijnlijk wel dat ik nog geen ervaring heb met vuurwerk op beeld krijgen, dit was ook mijn eerste keer om wat vuurwerk te fotograferen.

Het bovenste plaatje zijn 3 titanium salutes. We stonden er iets te dichtbij, de klappen voelden we goed.

hieronder staat een foto met 2, 3 inch crackling willows. Ik had iets te ver ingezoomd en dat is ook wel te merken, aangezien de shells niet helemaal in beeld zijn.
my.php
[/URL][/IMG]

En hier staat nog een 30k op, alleen jammer dat er iemand met zijn dikke kop voor is gaan hangen net op het moment dat ik op het knopje druk.:D:bonk:

my.php
[/URL][/IMG]

Laatst bewerkt:
Een vriend van me heeft met oud en nieuw een hele hoop fotos geschoten met zijn spiegelreflex camera. Ik denk dat jullie ze ook wel vet vinden :D

Hier een aantal fotos;

1%20chain.jpg

2%20chain.jpg

3%2010k.jpg

4%2010k.jpg

5%20pijl%20gemod.jpg

6%20explod.jpg

7%20explod.jpg

8%207bang.jpg

9%20rob.jpg

10%20doos.jpg

11%20tk.jpg

12%20tk.jpg

Schitterende foto,s weer Pieter. Magnifieke sfeerbeelden.
Ik ga voor foto 4. Das mijn favoriet.
Bedankt voor het delen.

Geweldige fotos pieter!!!
Sommige zien er bijna gephotoshopt uit zo goed!!!
Zeker vaker doen dit haha!

Ik ga voor foto 4. Das mijn favoriet.

Ik heb nog een aantal hele mooie fotos van matten :) Die zullen je dan ook goed bevallen. De snipperfactor van de 10k rollen was iig dik in orde.

Bedankt voor de uiterst positieve reacties :cool: Ik zal die maat van me eens dit topic laten doornemen. Het zal hem ook goed doen. Hij had nooit eerder fotos van vuurwerk geschoten, en had je camera ook pas echt net in bezit.

Er volgen echt nog een hoop fotos, zodra ik meer klaar heb kwa photoshoppen zal ik het weer hier tonen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de uiterst positieve reacties :cool: Ik zal die maat van me eens dit topic laten doornemen. Het zal hem ook goed doen. Hij had nooit eerder fotos van vuurwerk geschoten, en had je camera ook pas echt net in bezit.

Er volgen echt nog een hoop fotos, zodra ik meer klaar heb kwa photoshoppen zal ik het weer hier tonen.

Nog meer foto's, geweldig, ik vond deze al top, maar met de kennis ervan dat er nog meer van dit soort foto's zijn, wil ik die graag zien ook ja. :)
Complimenten aan die vriend van je, werkelijk prima foto's, het is niet te zien dat ie die camera pas heeft trouwens. :wink:

Nog meer foto's, geweldig, ik vond deze al top, maar met de kennis ervan dat er nog meer van dit soort foto's zijn, wil ik die graag zien ook ja. :)
Complimenten aan die vriend van je, werkelijk prima foto's, het is niet te zien dat ie die camera pas heeft trouwens. :wink:

In totaal worden het er ruim 100 als ik nu een inschatting maak :D

Met oud en nieuw heeft een man die ik ken s'avonds wat foto's geschoten van mijn vuurwerk.
Het zijn diverse cake's en ik weet zo niet welke allemaal.
Ze zijn niet allemaal even mooi maar het kan geen kwaad om de slechtere erbij te posten.

dsc0049yu6.jpg

dsc0051jl3.jpg

dsc0052if8.jpg

dsc0053lo0.jpg

dsc0070fi1.jpg

dsc0071bz4.jpg

dsc0072yl5.jpg

dsc0074ov7.jpg

dsc0075oj6.jpg

dsc0076ai5.jpg

Morgen plaats ik misschien nog wel wat foto's.

Groeten,
Pyro-rola

Back
Bovenaan