Actie foto's van jouw o&n

sjeetje pieter, ik wist niet dat je zo een pyromaan was :D:D
geweldige foto's, dit jaar ook eens proberen!

Heb deze discussie eens doorgekeken en ik zie wel dat Pieter ongelooflijk veel mooie foto's hier heeft neergezet. Sommige zijn echt schitterend!

oudennieuw6fd8.jpg

Muhuhahahah, die auto lijkt verdomd veel op mijn oude lesauto... :D:p

O wacht, het is hem ook... :cool:

Hier een foto van mijn broertje met een romeinse kaars, mijn broertje is niet echt te zien maar het is wel een actiefoto :rolleyes:

ei8u8i.jpg

Bedankt voor je compliment : )

1e was Jewel van Mecurius Superior Collection als goed is.
2e was Aquarius-G van THOR
3e ook Aquarius-G van THOR
4e was Mystery van Mecurius Superior Collection.

Overigens gemaakt met "Canon Powershot SX1000 IS" voor de geinteresseerden

Na 3 dagen bij Zena Tilburg gewerkt te hebben kwam ik thuis en wou gelijk door naar Thunderboy waar ik O&N zou gaan vieren, Ik zag mn buurman alleen flink bezig met Fontijntjes e.d. stoken. hier heb ik ook geprobeert wat leuke foto's van te maken.
(De snippers zijn van eventjes wat matjes uitrollen waar me buurman toch wel van opkeek)

IMG_0133.jpg

IMG_0134.jpg

IMG_0146.jpg

Deze foto's had ik met mijn Pa's nieuwe Camera gemaakt (1e keer dat ik deze gebruikte) Heb dr nog een paar maar zijn wat minder vind ik zelf, deze vond toch de moeite om er op te zetten :)

Hij is niet van mij..

Maar ik vond dit een actie foto die echt niet mag ontbreken in dit topic.

Aanschouw mensen, Deze prachtige foto van een waaier:

81c8022e0f7058e317bbb8028bda8fef.jpg

Dit topic even omhoog bummen!

Hier wat actie foto's van mij.

Hoogmoed
Hoogmoed.jpg

Hoogmoed 2#
Hoogmoed2.jpg

Colony
Colony.jpg

Pearl
Pearl.jpg

No Mercy
Nomercy2.jpg

No Mercy 2#
NOMercy1.jpg

Hoogmoed in de avond
Hoogmoedavon.jpg

Sfeerfoto
Sfeer.jpg

Hey man Patrick. Super goeie foto's man! Zoals ik al zei: dat zijn verrekt goeie foto's voor zo'n kleine camera! Ook savonds zijn de foto's goed. Leuke sfeer daar op de laatste. Was die Hoogmoed in de donker nog bij mij? Het lijkt daar veel donkerder dan het was?

Dank u!

Ja uit dat kleine cameraatje kwamen best leuke foto's, ook niet verwacht hoor. Maar mooi meegenomen! Die laatste hoogmoed was bij thuis, was toen inderdaad nog niet zo donker over de hoogmoed die jij bedoeld. *is dit een goede zin*:O

'S avonds was het helaas erg moeilijk om foto's te maken door het beetje mist dat er was. Maar laatste foto had toch een lekkere sfeer ook al is de foto zelf niet super!

Back
Bovenaan