[Actie 2016] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zat te denken... Heb nu 3 bestellingen gedaan van rond de 200. Ik zie dat je bij 750 gratis vuurwerk krijgt. Als ik nu nog een bestelling plaats en daarmee in 4 bestellingen over de 750 gaat krijg je dan alsnog gratis vuurwerk? #durftevragen

Als je 750 euro aan cakeboxen hebt gekocht wel lijkt me tenminste zo staat het er.

GRATIS ARTIKEL LET OP !
DIT GELD ALLEEN VOOR AANSCHAF VAN CAKEBOXEN.

Wanneer je de gratis box toevoegt komt wel het bedrag van die box bij het totaalbedrag, dat is toch niet de bedoeling, is toch immers gratis.

En die gaat niet meer komen.
We zullen deze alleen nog per stuk gaan verkopen.
Dit in verband met de grote vraag naar deze cake .

Op te halen in rijssen en nijverdal einde van t jaar? wordt wel interessant die cruel traction voor 110 nog nooit zo goedkoop gezien :^)

En die gaat niet meer komen.
We zullen deze alleen nog per stuk gaan verkopen.
Dit in verband met de grote vraag naar deze cake .

weet je toevallig of er genoeg marge zit op de blitz serie (en dan met name de kracher/donnerblitz) en of deze nog op vuurwerkperdoos.nl komt? Ben er erg in geïntresseerd.

Ik vind het maar matig. Iedereen die een beetje opgelet heeft de afgelopen tijd heeft spul voor veel mooiere prijzen kunnen krijgen. Ik heb echt een hekel aan prijzen die worden gepresenteerd als of het een hele deal is terwijl ik hier echt veels te veel voor de normale prijs of nog niet eens 5% goedkoper dan de advies prijs zie staan.

Jammer Valk.

Damn heb ik die gemist, kwou dat ik toen al wist van deze site, oh well, te laat begonnen met goedkoop vuurwerk scoren haha

Standaard een k big 19 halen bij rene��
En meestal rij ik er 31 e tegen sluitingstijd even heen doet die leuke dingen weg voor leuke prijs;)

Als je de big 19 haalt (diegene van 120, krijg je dan een karton met 12 of 6?). Dit was nog onduidelijk voor me namelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan