[Actie 2016] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er ondertussen al meer duidelijkheid over de valk ti thunder? Wie vroeg besteld heeft krijgt de oude batch? Ben hier namelijk wel benieuwd naar.

Als de Valk TI Thunder van dezelfde batch zijn als de oude batch, dan zou ik wel een karton Valk TI Thunder als dagaanbieding willen zien :)

en wat ik al eerder vroeg in dit topic , eventueel een aantal Pangu cakeboxen erbij als dit mogelijk is ?

Combi deal half karton ti thunder en half karton big 19 misschien goed idee? Voor mensen met kleiner budget

Die tijd dat er dozen vol Evuco en B&W spul verkocht werden voor dumpprijzen mis ik wel...

Jep, in de begintijd was het echt "kartonvoordeel".
Omdozen vol, voor een mooi prijssie.
Kartonnen (goeie) silver salutes, de Bonfire lijn per krt, Hypnotized per krt, heerlijk inkopen toen :)
Jammer dat er in principe van dit concept is afgestapt.
Is nu meer de Valk-outlet. Ook leuk, als er net bij zit wat je wilt, maar heeft weinig meer met verkoop 'per doos' te maken.

Het hele concept is veranderd. Heel jammer. Nu is het een beetje de bunkers leeg proberen te krijgen en niet eens voor een echte dumpprijs.

Naar mijn mening zijn het helemaal geen dumpprijzen. Ik heb meerdere cakes of cakeboxen vergeleken met de prijzen van vorig jaar tijdens de voorverkoop vanaf 1 dec. en prijzen zijn gewoon gelijk... Dus waarom zou ik nu bestellen en niet wachten tot december? Heb je ook nog eens meer gratis vuurwerk :-)

Jullie hebben daar allemaal wel een beetje een punt, voorheen zaten er heerlijke aanbiedingen tussen!

Het is alleen niet helemaal aan Valk te verwijten denk ik. Ik weet via via, dat een aantal importeurs in de gaten houden wat winkeliers voor een prijzen hanteren. Valk en een aantal andere winkels zette vaak scherp in, maar zijn daarop aangesproken. De importeurs houden naar mijn mening de prijzen 'hoog'. Een winkel mag toch zelf bepalen met hoeveel marge/winst zij genoegen nemen?! Alleen met verkoop dat via connecties en mondeling word afgestemd is tegenwoordig nog met aantrekkelijk prijzen te regelen.

Neemt niet weg dat er op dit moment nog wel een aantal lekkere boxen etc. voor schappelijke prijzen zijn te verkrijgen. Kartonnetje Big 19 doen het altijd goed :)

De big19 heeft het Valk label en kan derhalve dan goedkoper aangeboden worden. Van mij mogen ze dat label overal op plakken als dat gunstiger is qua verkoopprijs.

De big19 heeft het Valk label en kan derhalve dan goedkoper aangeboden worden. Van mij mogen ze dat label overal op plakken als dat gunstiger is qua verkoopprijs.

Ik denk niet dat dat door het labeltje komt maar eerder omdat de big19 zeer groot is ingekocht bij de leverancier.

Ik zat te denken... Heb nu 3 bestellingen gedaan van rond de 200. Ik zie dat je bij 750 gratis vuurwerk krijgt. Als ik nu nog een bestelling plaats en daarmee in 4 bestellingen over de 750 gaat krijg je dan alsnog gratis vuurwerk? #durftevragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan