[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist mijn laatste bestelling van dit jaar gedaan. Nu maar wachten tot het 29 december is! Ik kom samen met mijn neefje voor het eerst vanuit Amersfoort naar het noorden van ons land voor de super goede collectie en verschrikkelijk fijne prijzen. IK HEB ER ECHT VERSCHRIKKELIJK VEEL ZIN IN! :yes:

Ik kom ook samen met een medeforum lid uit omgeving amersfoort die kant op! Gezellig :D heb er ook heel veel zin in!

Kun je het beste via de polder rijden, ben je er sneller dan via Zwolle..ofwel...eerder vuurwerk....en....een hele leuke winkel!

Vorig jaar ook tijdens de freakmiddag wat dingen besteld dus dat zal denk ik dit jaar ook wel weer zijn:p

Wordt een gezellige middag 3 december! :D Wij hebben er zin aan!!!

Let op, er kan 3 december helaas nog niet gepind worden!

Whaha, komt er ook n beveiliger dan? Dichtstbijzijnde pinautomaaat....wou zeggen AH Rijksweg maar dies ook al weg...wel ín de supermarkt. Verder....Oosterhamrikkade volgens mij?

Wil ik net de laatste 4 The Hoax & Insomnia kopen, zegt ie er zijn er niet genoeg op voorraad.
Dus ik 3 stuks bestellen, kijk ik nu bij de The Hoax & Insomnia en staat er nog 1 op voorraad.... Schiet mij maar lek haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan