[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie hebben een geweldig assortiment! Is er echter nog een kleine ruimt over om de mega mini en maxi op te nemen ? Dan kan ik al mijn vuurwerk namelijk bij één winkel halen :)

Ze zijn toch geen dealer van China Red joh, nooit geweest ook. West Vuurwerk om de hoek wel, maar ja; volle adviesprijzen...

We gaan richting eind november! Dat betekend dat de freakactie op het einde loopt! Wat betekend dit? :wink:

- De actie sluit zondag 27-11 rond 20.00 uur!
- Er zullen afhaaltijden gesloten worden! (Onder andere de nacht!)
- De prijzen zullen stijgen! Wil je nog wat bestellen voor freakprijzen dan kan dat tot zondag of zaterdag 3 december in de winkel! :wink:

We hebbben inmiddels een nieuwe weekactie online gezet!! Sommige producten zijn maar een paar van! Op = op!! :wink:

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product-categorie/super-scherpe-weekactie/

Zaterdag 3 december is het weer zover! Onze jaarlijkse 'Freak middag' !! :D

openmiddag.jpg

Gezellig onder het genot van een drankje een bestelling plaatsen tegen de 'Freak prijzen'

Tevens hebben we speciale acties die 3 december alleen gelden tijdens de 'Freak Middag'

Waar: Lavendelweg 26 Groningen
Hoe laat: 13.00 - 17.00 uur

Tot 3 december? :D

Groeten Luc & Lars!

Nog een kleine twee weken dan gaat de winkel weer open! :D Hebben jullie 3 december al in de agenda genoteerd? :)
Wij hebben er vreselijk veel zin aan! We hebben een paar unieke artikelen speciaal voor de freakmiddag die dit jaar nog niet in Groningen op de website hebben gestaan! :D

Let op! 3 december werkt onze pin helaas nog niet! Als er een bestelling wordt geplaatst moet er contant worden afgerekend! :wink:

Damnit, die Exclusive Show Box te vroeg besteld, had me de Salute Cake 2 gescheeld :D soms is 't net een gokpaleis hiero

Nog een kleine twee weken dan gaat de winkel weer open! :D Hebben jullie 3 december al in de agenda genoteerd? :)
Wij hebben er vreselijk veel zin aan! We hebben een paar unieke artikelen speciaal voor de freakmiddag die dit jaar nog niet in Groningen op de website hebben gestaan! :D

Let op! 3 december werkt onze pin helaas nog niet! Als er een bestelling wordt geplaatst moet er contant worden afgerekend! :wink:

Ik ben aanwezig en zal een gevulde portemonnee meenemen:yes:

Andere vraag. Kan ik wat ik bij Vierhuizen bestel ook bij jullie ophalen of zijn jullie echt gescheiden bv's. Ik zie namelijk wat spullen bij hun staan waar ik nog wel wat van hebben wil. Anders moet ik namelijk nog meer extra kilometers rijden.

Andere vraag. Kan ik wat ik bij Vierhuizen bestel ook bij jullie ophalen of zijn jullie echt gescheiden bv's. Ik zie namelijk wat spullen bij hun staan waar ik nog wel wat van hebben wil. Anders moet ik namelijk nog meer extra kilometers rijden.

Het is voor ons logistiek gezien helaas niet te doen om bestellingen van de ene naar de andere vestiging te transporteren :wink:

Hmm ik weet het niet.misschien ben ik te verwent.maar ik denk dat ik deze box met me vriendin mee geef met oud&nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan