vuurwerkduiven
VWC lid
tis kwart over 4 ik zie nog niks 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
tis kwart over 4 ik zie nog niks![]()
Jullie hebben een geweldig assortiment! Is er echter nog een kleine ruimt over om de mega mini en maxi op te nemen ? Dan kan ik al mijn vuurwerk namelijk bij één winkel halen![]()
Waarom hebben jullie in Groningen geen Witte vuurwerk ?
Zaterdag 3 december is het weer zover! Onze jaarlijkse 'Freak middag' !!
![]()
Gezellig onder het genot van een drankje een bestelling plaatsen tegen de 'Freak prijzen'
Tevens hebben we speciale acties die 3 december alleen gelden tijdens de 'Freak Middag'
Waar: Lavendelweg 26 Groningen
Hoe laat: 13.00 - 17.00 uur
Tot 3 december?
Groeten Luc & Lars!
Nog een kleine twee weken dan gaat de winkel weer open!Hebben jullie 3 december al in de agenda genoteerd?
Wij hebben er vreselijk veel zin aan! We hebben een paar unieke artikelen speciaal voor de freakmiddag die dit jaar nog niet in Groningen op de website hebben gestaan!
Let op! 3 december werkt onze pin helaas nog niet! Als er een bestelling wordt geplaatst moet er contant worden afgerekend!![]()
Andere vraag. Kan ik wat ik bij Vierhuizen bestel ook bij jullie ophalen of zijn jullie echt gescheiden bv's. Ik zie namelijk wat spullen bij hun staan waar ik nog wel wat van hebben wil. Anders moet ik namelijk nog meer extra kilometers rijden.
Het is voor ons logistiek gezien helaas niet te doen om bestellingen van de ene naar de andere vestiging te transporteren![]()