Killer Instinct van Rubro is uit het assortiment. Vervanger hiervoor is Heavy Legend Cluster van Rubro zelf!
Bedankt voor de tip Djaimy! Ik vond de Killer Instinct al ergens op lijken, maar kon m'n vinger er zo niet op leggen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Killer Instinct van Rubro is uit het assortiment. Vervanger hiervoor is Heavy Legend Cluster van Rubro zelf!
Big shot is dr al een tijd uit bij rubro. Vuurwerkmania heeft dit jaar wel een nieuwe grote Mortier. Heel misschien dat je nog ergens restvoorraaden vindt van de snapshot van Rubro.
We hebben er nog 2!Op=op!!
![]()
ik had deze vorig jaar besteld bij jullie, maar toen ik aankwam hadden jullie em weggegeven! had daarvan inplaats een andere pakket gekregen die ik helaas niet zo leuk vond :( dacht dat jullie ze niet meer hadden joh
We zien hier erg veel producten voor bij komen die jullie nog graag in ons assortiment willen zien.
Helaas kunnen we niet elke losse single shot/ fontein of cake opnemen!Het moet straks allemaal wel in de bunkers passen!
Mocht er meerdere mensen interesse hebben in een bepaald product of een vol karton?! Dan zullen we kijken wat we kunnen opnemen![]()
Let op!
De huidige weekactie geldt tot zaterdagmiddag! Dan zullen er nieuwe producten in de weekactie komen. De productie die nu in de weekactie staan komen dit jaar niet weer terug voor deze prijs!![]()
Toevallig nog een Even Stage maker staan ?
Vuurwerktotaal:
- Gold rush (X-treme)
- Kick off (voor 1 euro per stuk zoals VWT vorig jaar deed ?) (X-treme)
- Midnight special (VWT collectie)
- Agressive (Volt)
- Detonator (VWT overig)
- Sick6 mortieren (VWT overig)
- Underground (HFF)
- Hard base (HFF)
- Super 500 (Burn it)
- Salute report (Barely legal)
- Dominator 1 / 2 (welke leverbaar is / Barely legal)
Rubro:
- Big shot (Masterline)
- Heavy legend 49 (Heavy legend)
- Event Signal Z-35 (Elite)
- Pyro blade shellpack (Elite)
Wolf:
- Super shock (Old school)
- Black burst (Classic)
- Black shock (Black label)
Royal:
- Royal artillery (Royal overig)
Zijn er forum leden die interesse hebben in 1 (of meerdere) van deze artikelen hebben?
gisteren 1 van de laaste 2 event flash of the god. besteld(wat een bak) 199. Nog geen 10 min later vind je
Hem ergens anders voor 169. Schiet mij maar in de kerstboom.
gisteren 1 van de laaste 2 event flash of the god. besteld(wat een bak) 199. Nog geen 10 min later vind je
Hem ergens anders voor 169. Schiet mij maar in de kerstboom.
Haha jaa mooi dom.snap alleen de prijsverschil tusen vierhuis en gronin niet. Zijn allebei outletsBij de vuurwerkoutlet vestiging in Vierhuizen kan je hem zelfs voor €140 krijgen![]()
Haha jaa mooi dom.snap alleen de prijsverschil tusen vierhuis en gronin niet. Zijn allebei outlets