[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big shot is dr al een tijd uit bij rubro. Vuurwerkmania heeft dit jaar wel een nieuwe grote Mortier. Heel misschien dat je nog ergens restvoorraaden vindt van de snapshot van Rubro.

Big shot is dr al een tijd uit bij rubro. Vuurwerkmania heeft dit jaar wel een nieuwe grote Mortier. Heel misschien dat je nog ergens restvoorraaden vindt van de snapshot van Rubro.

Bedankt voor de info Airforce! Ja klopt, deze is er helaas al een tijdje uit, hoop des ondanks dat Lars van vuurwerkoutlet wellicht nog iets van restvoorraad weet te vinden. Zo niet wellicht wel van de snapshot :p ik zal even kijken naar de grote mortier van Vuurwerkmania. Nogmaals bedankt!

ik had deze vorig jaar besteld bij jullie, maar toen ik aankwam hadden jullie em weggegeven! had daarvan inplaats een andere pakket gekregen die ik helaas niet zo leuk vond :( dacht dat jullie ze niet meer hadden joh

Erg spijtig dat het vorige jaar fout is gegaan!

Wanneer we een product weer kunnen krijgen waar wij achter staan wordt deze weer besteld. Dat was dit jaar o.a. met het Buurt Ass. :)

We zien hier erg veel producten voor bij komen die jullie nog graag in ons assortiment willen zien.

Helaas kunnen we niet elke losse single shot/ fontein of cake opnemen! :wink: Het moet straks allemaal wel in de bunkers passen! :p

Mocht er meerdere mensen interesse hebben in een bepaald product of een vol karton?! Dan zullen we kijken wat we kunnen opnemen :)

Let op!

De huidige weekactie geldt tot zaterdagmiddag! Dan zullen er nieuwe producten in de weekactie komen. De productie die nu in de weekactie staan komen dit jaar niet weer terug voor deze prijs! :wink:

We zien hier erg veel producten voor bij komen die jullie nog graag in ons assortiment willen zien.

Helaas kunnen we niet elke losse single shot/ fontein of cake opnemen! :wink: Het moet straks allemaal wel in de bunkers passen! :p

Mocht er meerdere mensen interesse hebben in een bepaald product of een vol karton?! Dan zullen we kijken wat we kunnen opnemen :)

Let op!

De huidige weekactie geldt tot zaterdagmiddag! Dan zullen er nieuwe producten in de weekactie komen. De productie die nu in de weekactie staan komen dit jaar niet weer terug voor deze prijs! :wink:

Vuurwerktotaal:

- Gold rush (X-treme)
- Kick off (voor 1 euro per stuk zoals VWT vorig jaar deed ?) (X-treme)
- Midnight special (VWT collectie)
- Agressive (Volt)
- Detonator (VWT overig)
- Sick6 mortieren (VWT overig)
- Underground (HFF)
- Hard base (HFF)
- Super 500 (Burn it)
- Salute report (Barely legal)
- Dominator 1 / 2 (welke leverbaar is / Barely legal)

Rubro:

- Big shot (Masterline)
- Heavy legend 49 (Heavy legend)
- Event Signal Z-35 (Elite)
- Pyro blade shellpack (Elite)

Wolf:

- Super shock (Old school)
- Black burst (Classic)
- Black shock (Black label)

Royal:

- Royal artillery (Royal overig)

Zijn er forum leden die interesse hebben in 1 (of meerdere :D ) van deze artikelen hebben?

Vuurwerktotaal:

- Gold rush (X-treme)
- Kick off (voor 1 euro per stuk zoals VWT vorig jaar deed ?) (X-treme)
- Midnight special (VWT collectie)
- Agressive (Volt)
- Detonator (VWT overig)
- Sick6 mortieren (VWT overig)
- Underground (HFF)
- Hard base (HFF)
- Super 500 (Burn it)
- Salute report (Barely legal)
- Dominator 1 / 2 (welke leverbaar is / Barely legal)

Rubro:

- Big shot (Masterline)
- Heavy legend 49 (Heavy legend)
- Event Signal Z-35 (Elite)
- Pyro blade shellpack (Elite)

Wolf:

- Super shock (Old school)
- Black burst (Classic)
- Black shock (Black label)

Royal:

- Royal artillery (Royal overig)

Zijn er forum leden die interesse hebben in 1 (of meerdere :D ) van deze artikelen hebben?

Heb je een PM gestuurd! :)

29,30 en 31 december beschikbaar?

Wij zoeken voor onze vuurwerkwinkel in Groningen nog een aantal mensen!

Weet je van aanpakken, heb je geen 9 tot 5 mentaliteit, kan je tegen lichamelijk zwaar werk en vind je het omgaan met klanten een uitdaging!? Dan zijn we misschien opzoek naar jou!

Je werkt drie dagen in een jong team in een unieke branche! De werkzaamheden bestaan uit het uitgeven van bestellingen, het verkopen van vuurwerk, adviseren van klanten, het netjes houden / aanvullen van de bunkers en bestellingen klaar maken.

- Kennis van vuurwerk is een pré
- Rijbewijs B is een pré
- Aantoonbare verkoop ervaring is een pré

Minimale leeftijd 18 jaar

Lijkt het jou iets? Stuur mij even een berichtje

gisteren 1 van de laaste 2 event flash of the god. besteld(wat een bak) 199. Nog geen 10 min later vind je
Hem ergens anders voor 169. Schiet mij maar in de kerstboom.

Ik heb vannacht bij jullie besteld maar ik heb tot nu toe nog steeds geen mail ontvangen over de betreffende bestelling. Hij staat wel in mijn account onder "bestellingen". Is het een kwestie van wachten of is er iets fout gegaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan