[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb er 6 artikelen in staan maar kom nu niet verder en moet nu naar training, echt geweldig dit, ik ben echt fakked off

ik kom er ook niet op met mijn laptop, nu net via me tel via 4g liep alles soepel.

wagen volgeladen en betaald :thumbup:

pfffft wat een flut aanbiedingen vergeleken met vorig jaar. Waarschijnlijk geen ritje haokan dit jaar.
tegenvaller

Ik heb er 8 net betaald en alles afgerond maar nu vlieg ik er uit, straks maar even opnieuw inloggen en kijken of het echt is gelukt en kijken op de bank of het bedrag is afgeschreven, zo ja dan eis ik mijn produckten echt op :p

Pfoe, de laatste 1.2" Spinning Tail to Multicolor 100's kunnen bemachtigen! Ik kijk van het weekend nog wel rustig naar andere items en hopelijk worden er verder dit jaar hier en daar weer wat bijgevuld!

Ik heb er 8 net betaald en alles afgerond maar nu vlieg ik er uit, straks maar even opnieuw inloggen en kijken of het echt is gelukt en kijken op de bank of het bedrag is afgeschreven, zo ja dan eis ik mijn produckten echt op :p

Het is gelukt en heb zelf een cadeautje op mijn afhaalbewijs staan :)

Wow wat is er al veel weg zeg, ongelooflijk. Ik heb 1 box die ik heel graag wilde na veel proberen kunnen afrekenen, kom ik terug, alles weg :D

Jongens op de FrontPage staat duidelijk geen gratis artikelen, er is al erg veel korting af he vind je niet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan