[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard, maar raden staat vrij toch? Ik zet iig mijn geld op Polar Region, gezien Jo deze cake vrij recent heeft toegevoegd aan het Haokan Youtube kanaal, maar is volgens mij nooit verschenen op de website.

Exhibit A: Klik
En een straat film!: klik. Mooie cake iig, prima boeketten ook.

Uiteraard kan het net zo goed een andere cake zijn, maar deze valt geheel de omschrijvingen.

Jo, wat betreft de secretboxen op de website, zijn deze boxen nieuw in jullie assortiment(zoals staat op jullie facebook) of betreft het hier "nieuw in 2015" en niet nieuw in 2016.
Dus secret box 2 kan dan niet de remix40s zijn?

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Dropkick is terug in de shop van € 39,95 voor € 18,15
Nieuw in de shop
Boomerang Rockets van € 29,95 voor € 15,25
Panda Cakes 6x19 shots van € 89,- voor € 54,95

Bekijk al de aanbiedingen in de webshop.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Ik heb in het verleden keer panda 19sh cakes gehad, transformers enzo. Daar zat geen reservelont aan.

Betreft deze cakes, zijn geloof ik 8 of 10 soorten van.

GP3006_8_Panda_Nederland_Transformers_new_2012_groot.gif

Weet niet of het dezelfde cakes zijn als dit assortiment van hoakan.

Is dit het assortiment wat destijds door Hardix gevoerd werd of bestaan er nog meer varianten ?

Beste Jo,

Na een lange stilte, ben ik benieuwd of er nog nieuws is?
Ben je nog interessante opkoop partijen tegengekomen?

Ben benieuwd naar de laatste ontwikkelingen;)

Groetjes

Robbert

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Zojuist een nieuwe partij opgekocht en ben druk bezig om alle artikelen aan te maken zodat ze binnenkort weer online kunnen.
Het zijn 94 verschillende producten en per product zijn er niet heel veel kartons dus als het binnenkort online komt niet te lang wachten als je wat moois ziet want het wordt niet meer aangevuld.
Natuurlijk maak ik weer mooie prijzen!!
Wat zit er zoal in. Zena cakeboxen, De Herlat lijn met alle Blitz cakes, Zena cakes en pijlen van de diverse lijnen.
Van Lesli cakes en pakketten en pijlen (en nog een Koersk Display Box) van de volgende lijnen.
Bestsellers, Grand Prix, Made in China, Pyro Shopper, Royal Class, The Old Dutch, Thunder Kingdom.
Volgend week zullen de eerste artikelen online komen.

Zojuist een nieuwe partij opgekocht en ben druk bezig om alle artikelen aan te maken zodat ze binnenkort weer online kunnen.
Het zijn 94 verschillende producten en per product zijn er niet heel veel kartons dus als het binnenkort online komt niet te lang wachten als je wat moois ziet want het wordt niet meer aangevuld.
Natuurlijk maak ik weer mooie prijzen!!
Wat zit er zoal in. Zena cakeboxen, De Herlat lijn met alle Blitz cakes, Zena cakes en pijlen van de diverse lijnen.
Van Lesli cakes en pakketten en pijlen (en nog een Koersk Display Box) van de volgende lijnen.
Bestsellers, Grand Prix, Made in China, Pyro Shopper, Royal Class, The Old Dutch, Thunder Kingdom.
Volgend week zullen de eerste artikelen online komen.

krijgen jullie ook nog grotere fonteinen in het assortiment? die er nu in staan heb ik allemaal al besteld:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan