Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja, ik weet het niet! Waarom de Whiplash als deze gewoon te koop is voor 32,95?! Ik denk dat het een box is die normaal niet in het assortiment van Haokan zit, maar wel extra opgekocht is bij 1 van hun vaste importeurs!
Nouja, er zijn niet zo heel veel 100 shots cakeboxen die voor die prijs verkocht kunnen worden. Tenzij Haokan volgend jaar ook vuurwerk van een andere importeur verkoopt, komen maar heel weinig bestaande boxen in aanmerking. Zet je voor 20 euro meer de Freestyle weg, dan is deze binnen 10 minuten uitverkocht.
De Cyber zou inderdaad ook nog kunnen, die heeft wel een hoge adviesprijs ooit gehad, maar deze box heeft de normale verkoop nooit gehaald (Ik gok door de tegenvallende uitwerking). Qua effecten zou deze voor 30 euro wel ok zijn. Ik persoonlijk zou zowel de Whiplash als de Cyber nooit kopen.
Net een filmpje van de Cyber gezien. Beetje saaie box.
Is misschien een wat ''rustigere'' box maar je kan ook niet veel verwachten voor 30 euro, toch?
Klopt, maar als je wist wat het zou zijn en het stond je niet aan had je voor die 30 euro een andere rammende 500 grammer oid kunnen bestellen.
Maar dan is juist het idee van een mystery box weg![]()
Ja dat is het leuke eraan, toch? Als je zekerheid wilt moet je lekker de producten bestellen waarvan je weet wat het is![]()
Vind saai nog zachtjes uitgedrukt
@Jo : een combideal met alleen maar night sreamers een optie ?
Yeah right, waarom geen 10![]()
5 tribal boxen voor €200??![]()