[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een beste partij wat jullie hebben opgekocht, mooi om te zien.
Klinkt veel belovend met de spullen die er tussen zitten, ik ben benieuwd.

Hoi allen,

Een oproepje voor alle vuurwerkliefhebbers met goedkeuring van Haokan.

Eerder dit jaar heb ik een bestelling geplaatst bij Haokan Oisterwijk. Het betrof de STREET OF DREAMS en SO WHAT van Vuurwerkmania voor een totaalprijs van 103 euro.

Nu heb ik de mededeling van mijn werk gekregen dat ik in de periode van oud en nieuw op dienstreis moet. Hierdoor kan ik helaas mijn bestelling niet ophalen.

Is er een vuurwerkliefhebber in ons midden die mijn bestelling wil overnemen? Mocht 1 van jullie interesse hebben, laat mij dit dan alsjeblieft weten. Over de prijs worden we het wel eens.

De enige voorwaarde is dat het vuurwerk opgehaald dient te worden bij Haokan Oisterwijk.

Alvast bedankt!

Groetjes

Robbert
[email protected]

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Vanavond vanaf 19.00 uur zullen de volgende artikelen in de webshop worden toegevoegd.
Van veel artikelen hebben we maar een klein aantal, als het artikel niet meer in de shop staat dan kan het zijn dat het later weer terug komt mocht het zijn dat het in een winkelwagen zit die niet wordt afgerekend.
ZENA: Glitter Box, Mayhem Box, Mixed Box, Colour Box, Zena Cake Box, Feuerblitz, Multiblitz, Crackling Chry 2.0, it's Mine, Heroic Strike, Predator, Brocade Willow Tip, Blacklight, Ti-Rep, Brutal, Zena Revlution, Light Year Pijlen.
LESLI: Splitonium, Koersk Display Box, Walhalla, Mythos, Ceasarion Tails, Phantom, Aquarius, Jackpot, Grand Prix 18 Pijlen.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Wow er zijn er weer een paar heeeeeeeel snel bij :)
Ik ging zelf voor 1 box maar die lijkt al op, helaas.

Volgende keer beter.

Wie zet die crackling chry 2.0 terug? Er waren er nog 7 ik wilde er eentje toevoegen en BAM alles weg haha :devil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan