[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet dezelfde doos (maar wel een leuke afbeelding)

Als je een beetje goed naar de doos kijkt dan zou je eerder zeggen dat het een 150 schots, 30 mm cake zou zijn hahaha oftwel ik vind de doos vrij groot van formaat voor een 100 schots box of zijn het 2 inch tubes, lol :p
Maar eens goed overleggen thuis of we deze gok gaan nemen want of haokan moet op deze prijs toeleggen wat ik mij niet kan voorstellen of de inhoud valt zwaar tegen, wat ik mij ook weer niet van Haokan kan voorstellen..... Moeilijk moeilijk haha

Jo, word het bekend gemaakt zodra ze op zijn en uit de shop verwdijnen? of pas met het afhalen in december :P

De hint is dat het eigenlijk voor € 29,95 nooit tegen kan vallen
Ik kan wel zeggen dat het geen [immortal gold[/U][/B][/B] of een Cruel Traction is :)
Misschien komen er nog wel meer secret artikelen

Een door denkertje :

Full traction + immortal special??hahaha.

Ik ga er ook maar 1 bestellen.

Zojuist besteld

100 schots, Rubro/Geisha/Tribal, 3 tientjes?!
Hoeveel mogelijkheden zijn er, in alle redelijkheid?!

Toch altijd leuk, dit soort acties!
Ik doe mee!

Neejj! Ga het niet verklappen. Vind Kees niet leuk.
Misschien heb ik het wel fout, dan wordt het voor mij aan het eind van het jaar ook een verrassing.
Maar 100 shots (en ik denk 4x25) voor 3 tientjes is toch mooi! (€7,49 per cake)

Maar de heren van Haokan kunnen toch wel even vermelden of het een box is van een lijn of dat ze zelf iets bij elkaar in een doos hebben gezet met gezamelijk 100 schoten ?

Ik verdenk de Whiplash 100's, maar ik hoop de Freestyle 100's, al lijkt me dat met 30 euro haast onmogelijk. Of wellicht een nieuw onbekend product van VWM, Rubro of Tribal.

Vorig jaar heb ik niet meegedaan aan de vroege verkoop bij Hoakan. Dit jaar was ik met de start iets te laat, het ging namelijk erg snel met de producten. Nu met deze secret box toch mijn eerste bestelling geplaatst (Secret Box, Super Blinking Willow, Secret Salute en Heavy Legend 49s). Wellicht (waarschijnlijk) volgen er meer. Leuke actie Hoakan!

Wanneer komen de combi deals weer in de shop ?
Hoop op een combideal met de comitatus net als vorige jaar deze zijn goed bevallen voor die prijs toen.

We zijn bezig met de webshop, zodat wij op een andere manier dan vorig jaar combi-deals (bundelpakketten) er in kunnen zetten, dit heeft allemaal met voorraadbeheer te maken.
Maar de Combi-Deals komen erin

Wanneer komen de combi deals weer in de shop ?
Hoop op een combideal met de comitatus net als vorige jaar deze zijn goed bevallen voor die prijs toen.

Erg Leuk zo'n mystery box actie!
Hier dus ook 2 van besteld :).

Echter verwacht ik er niet veel van.. een 100 schots box voor nog geen 30 euro...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan