[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal een nadenken over het meedoen met de Evo producten, ik plaats sowieso komende week nog een bestelling :wink:

Even iets anders, ik loop ieder jaar met fakkelen te rommelen omdat de pyrotorch van Broekhoff niet al te briljant is. Kun jij ook de Portfires van Evo verzorgen Patrick?

Hopelijk zijn die beter dan die van vulcan, want die waren kwalitatief uitermate teleurstellend. ..

@Patrick, ik wilde net weer een bestelling(kje) plaatsen, maar ik zie de optie / aparte tijd om toe te voegen aan eerdere bestelling niet meer terug? Misschien ben ik gewoon scheel hoor, zou ook zomaar kunnen :)

@Patrick, ik wilde net weer een bestelling(kje) plaatsen, maar ik zie de optie / aparte tijd om toe te voegen aan eerdere bestelling niet meer terug? Misschien ben ik gewoon scheel hoor, zou ook zomaar kunnen :)

Ik kan vanwege de software geen namen meer aan een blok geven, dus daarom heb ik het blok 31/12 08.00-12.00 gemaakt. Die is voor toevoegingen en zorg ik dat het bij de rest komt

Ik zal een nadenken over het meedoen met de Evo producten, ik plaats sowieso komende week nog een bestelling :wink:

Even iets anders, ik loop ieder jaar met fakkelen te rommelen omdat de pyrotorch van Broekhoff niet al te briljant is. Kun jij ook de Portfires van Evo verzorgen Patrick?

Daar moet ik even naar kijken Alex, denk dat wel kan maar kom ik op terug!

Ik kan vanwege de software geen namen meer aan een blok geven, dus daarom heb ik het blok 31/12 08.00-12.00 gemaakt. Die is voor toevoegingen en zorg ik dat het bij de rest komt

Ja precies, die bedoelde ik. Zie die optie er alleen niet meer bij staan...

Hmmm strange,moet ik morgen naar kijken.
Pak dan voor nu maar even een willekeurige tijd, herstel ik later wel even

Ik heb van Patrick begrepen dat als jullie vragen oid hebben deze op korte termijn niet beantwoord worden. Mocht ik ergens op kunnen antwoorden dan zal ik dat doen en anders graag heel even geduld totdat Patrick weer terug is.

Bedankt voor jullie begrip!

Waar mogelijk zal ik proberen volgende week nog eea aan te vullen, als de leveranciers nog hebben.
Al zal volgende week de eerste prioriteit zijn om rond te komen met nieuwe leverancier.
En dan kan ook nog onze spruit voor vertraging zorgen...

Zoals Bas al gemeld hebt ben ik even ivm omstandigheden ( kleine spruit ) thuis/ziekenhuis.

Hierdoor heb ik ook de afspraak met de inporteur moeten afzeggen.
Deze zal ik opnieuw inplannen zodra ik meer inzicht heb wanneer ik weer op de zaak ben.

Hierdoor kom ik ook later terug op de vragen met betrekking tot de verdeling/vragen van de evolution items.

Het ziet er naar uit dat ik de komende dagen geen gelegenheid heb om hier mee te lezen/vragen te beantwoorden.
Mocht het dringent zijn pm bassie dan even, wellicht kan hij je antwoord geven.

Zoals Bas al gemeld hebt ben ik even ivm omstandigheden ( kleine spruit ) thuis/ziekenhuis.

Deze zal ik opnieuw inplannen zodra ik meer inzicht heb wanneer ik weer op de zaak ben.

Hierdoor kom ik ook later terug op de vragen met betrekking tot de verdeling/vragen van de evolution items.

Het ziet er naar uit dat ik de komende dagen geen gelegenheid heb om hier mee te lezen/vragen te beantwoorden.

Bedankt voor de update, succes en sterkte!

Vooral heel veel geluk en goede gezondheid toegewenst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan